تاکنون هزینه های زیادی برای مبارزه با مواد مخدر شده است

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: استفاده از رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی در راستای مقوله آموزش، اطلاع رسانی و مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

تاکنون هزینه های زیادی برای مبارزه با مواد مخدر شده است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، علی اصغر ذاکری در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه با بیان اینکه مواد مخدر مهمترین عامل تهدید امنیت و سلامت افراد در جامعه است، افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی هزینه‌های مالی و جانی زیادی در راستای مبارزه با مواد مخدر پرداخته شده است.
وی با بیان اینکه امروزه باتغییر الگوی مصرف از مواد مخدر سنتی به مواد مخدر صنعتی روبرو هستیم، گفت: این امر به علت آسانی تولید مواد مخدر صنعتی و دسترسی به این مواد و عدم آگاهی از پیامدهای اعتیاد است که همه روزه بر تعداد متقاضیان این مواد می‌افزاید.
ذاکری بر لزوم استفاده از وسایل ارتباط جمعی در راستای مقوله آموزش و اطلاع رسانی تأکید کرد و افزود: مخدوش کردن و انحراف جوانان جامعه اسلامی هدف از قاچاق مواد مخدر توسط دشمنان است و در مقابله با این امر باید همت همگانی و اراده عمومی وجود داشته باشد.
فرماندار شهرستان مبارکه گفت : فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر بویژه مواد صنعتی و تشکیل کارگروه های مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است.
وی افزود: همه دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، باید به تناسب ظرفیت و پتانسیل خود در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کنند و ضمن همکاری با ثمن ها، برنامه لازم برای اجرای شیوه نامه مبارزه با مواد مخدر را ارائه دهند.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت:نمایشگاه عرضه محصولات وصنایع دستی بهبودیافتگان مواد مخدر، با همکاری شهرداری ها و اداره میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان مبارکه در این شهرستان برگزار می شود.
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان باحضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان، در محل فرمانداری برگزار شد./

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار