اکران و نقد و بررسی «عسل» در نگارستان امام خمینی

فیلم سینمایی «عسل» به کارگردانی سمیح کاپلان اوغلو امروز، 22 خرداد ماه در نگارستان امام خمینی (ره) اکران و نقد و بررسی می شود.

اکران و نقد و بررسی «عسل» در نگارستان امام خمینی

به گزارش ایمنا، «عصرهای سینما» برنامه ای است که با همکاری دفتر تخصصی سینما، انجمن سینمای جوانان ایران، موسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان از آغاز ماه مبارک رمضان در نگارستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. این برنامه در نظر دارد تا در ماه مبارک رمضان هر روز یکی از فیلم های منتخب جهان را اکران و نقد و بررسی کند. این برنامه در ۲۱ خرداد ماه به اکران فیلم «عسل» اختصاص دارد.

فیلم «عسل» (به ترکی، Bal) محصول سال ۲۰۱۰ از کشور ترکیه به کارگردانی سمیح کاپلان اوغلو است که در آن شخصیت اول فیلم را یک پسر بچۀ شش ساله بازی می کند.

فیلم عسل پس از تخم‌مرغ و شیر، سومین قسمت از سه گانهٔ کاپلان‌اوغلو است و این فیلم در شصتمین دورهٔ جشنوارۀ فیلم برلین، موفق به کسب جایزهٔ خرس طلایی بهترین فیلم سال ۲۰۱۰۰ شده است.

گفتنی است، جلسۀ نقد و بررسی این فیلم با حضور مجتبی اسپنانی، بعد از اکران فیلم برگزار می شود و این کارشناس موضوع «سینمای آلترناتیو، یک فرصت» را بررسی می کند.

علاقمندان برای دیدن این فیلم می توانند امروز، ۲۲ خرداد ماه، رأس ساعت ۱۷ به نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار