صنعت راه و حمل‌ونقل، پرافتخار و سرافراز

همیت حمل‌ونقل و راهداری آن‌قدر بالاست که در تقویم ملی کشور، سالروز حماسه تخلیه بنادر به دستور امام خمینی(ره) روز ملی حمل‌ونقل و یکم دی‌ماه هم‌زمان با آغاز فصل بارش‌های زمستانی به نام راهداران پرافتخار نام‌گذاری شده است.

صنعت راه و حمل‌ونقل، پرافتخار و سرافراز

فرزاد دادخواه-مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان:

موقعیت جغرافیایی ممتاز اصفهان از یکسو و سخت‌کوشی مردمان و فعالین صنعت راه و حمل‌ونقل استان اصفهان از سوی دیگر، اصفهان را به منشأ‌‌‌ تأثیرها و تحولات عمیقی در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی کشور مبدل کرده است.

اهمیت حمل‌ونقل و راهداری آن‌قدر بالاست که در تقویم ملی کشور، سالروز حماسه تخلیه بنادر به دستور امام خمینی(ره) روز ملی حمل‌ونقل و یکم دی‌ماه هم‌زمان با آغاز فصل بارش‌های زمستانی به نام راهداران پرافتخار نام‌گذاری شده است.

گذر سال‌ها، هیچ‌گاه از اهمیت صنعت راه و حمل‌ونقل نکاسته بلکه هر روز و هر ساعت با خلق حماسه‌های جدید از خدمت و رشادت، افتخارات بزرگی در کارنامه فعالین این صنعت ثبت شده است.

نیم‌نگاهی به کارنامه خانواده بزرگ راهداری و حمل‌ونقل از دوران همه‌گیری ویروس کرونا تا خلق حماسه عظیم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) و تلاش به‌هم‌پیوسته این دو بخش در چرخش چرخ تولید و توزیع و بازگردانی نشاط معنوی به جامعه پس از دو سال توقف در برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین به وضوح قابل مشاهده است.

به روایت آمارها، فعالین صنعت حمل‌ونقل استان اصفهان سالانه بیش از 50 میلیون تن کالا را به سراسر ایران حمل می‌کنند و بر سکوی اول خدمت ایستاده‌اند، این مردان بی‌ادعا در بزنگاه‌های تاریخی و اقتصادی همچون کهنه سربازان وفادار وطن، سینه سپر کرده و به دست رد بر سینه دشمنان زده‌اند و شایسته تقدیر و سپاس هستند.

به حق مدال افتخار خدمت از آن راهداران بی‌ادعایی است که تبلور واقعی خدمت صادقانه و شرافتمندانه به مردم هستند، مردانی که راه‌ها را برای عبور امن مردم پاس می‌دارند و جان در راه خدمت می‌دهند.

هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، پاسداشت نمادین تلاش‌های بی‌وقفه فعالین این بخش در تمام ثانیه‌ها و ساعات روز و شب است. این هفته بر تمام فعالین این عرصه مبارک و راهشان پر رهرو باد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار