واکنش نمایندگان مجلس به صعود مقتدرانه تیم ملی+تصاویر

در پی صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه، برخی از شخصیت‌های سیاسی از جمله نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی جداگانه این صعود ارزشمند را به بازیکنان، کادر فنی و ملت ایران تبریک گفتند.

واکنش نمایندگان مجلس به صعود مقتدرانه تیم ملی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه، برخی از شخصیت‌های سیاسی از جمله نمایندگان مجلس در پیام‌هایی جداگانه این صعود ارزشمند را به بازیکنان، کادر فنی و ملت ایران تبریک گفتند.

زهرا سعیدی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مبارکه در پیامی با اشاره به راه‌یابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی اظهار داشت: راه‌یابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی پنجمین بار در تاریخ فوتبال ملی ایران رخ داد اما برای اولین بار صعود ایران به معتبرترین رقابت‌های فوتبال دنیا در دو دوره متوالی رقم می‌خورد که نشان از پیشرفت و قرار گرفتن فوتبال ایران در مسیر توسعه است؛ امیدواریم اکنون‌که در تیم ملی فوتبال ایران جوانان شایسته‌ای، توانمندی خود را به منصه ظهور رساندند و از طرفی در رده‌های سنی مختلف تیم‌های ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی صعود کردند و عناوین سومی جهان هم برای تیم‌های فوتبال ساحلی و فوتسال ایران به ارمغان آمد؛ با توجه و حمایت‌های بیشتر شرایط برای موفقیت‌های بزرگ‌تر به‌ویژه در جام جهانی روسیه در آینده فراهم شود.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی برای مهدی تاج عنوان داشت: صعود مقتدرانه و عزت‌مندانه جوانان غیور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه موجب شور و شعف زائدالوصف و غرور ملت شریف و بزرگ ایران در ایام ماه مبارک رمضان شد. امید است تدارکات لازم جهت حضوری درخور شأن در روسیه تمهید و انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب با تیم‌های بزرگ جهان از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در اولویت قرار گیرد.

همچنین پس از این موفقیت تا این لحظه برخی از نمایندگان مجلس ازجمله حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان و اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم با انتشار پیام در کانال‌های تلگرامی خود این پیروزی را تبریک گفتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار