قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی هیوندای کرمان موتور

به دنبال قیمت گذاری چهار خودروی هیوندای مدل ۲۰۱۷ از سوی کرمان موتور، شرایط و نحوه فروش این خودروها به صورت رسمی اطلاع‌رسانی شد و از ۲۲ خرداد ماه جاری در شبکه فروش این شرکت ثبت‌نام آغاز شده است

قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی هیوندای کرمان موتور

به دنبال قیمت گذاری چهار خودروی هیوندای مدل ۲۰۱۷ از سوی کرمان موتور، شرایط و نحوه فروش این خودروها به صورت رسمی اطلاع‌رسانی شد و از ۲۲ خرداد ماه جاری در شبکه فروش این شرکت ثبت‌نام آغاز شده است.
بنابر اعلام شرکت کرمان موتور، چهار خودرو هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا و النترا مدل ۲۰۱۷ قیمت‌گذاری شد و این خودروها به صورت نقدی، پیش‌فروش و اقساطی عرضه می‌شوند.
خودرو شاسی بلند "سانتافه" ۲۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، "توسان" ۱۹۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، "سوناتا" ۱۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و خودروی "النترا" ۱۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و این قیمت شامل همه وجوه پرداختی مشتریان در انتهای فرآیند شماره‌گذاری این محصولات است.
همه این چهار خودرو هیوندای با امکانات و تجهیزات کامل Full و در بازه زمانی ۲۲ تا ۳۱ خردادماه جاری به بازار عرضه می‌شوند.
همچنین امکان خرید و تحویل یک ماهه برای هر چهار خودرو جدید هیوندای کرمان موتور فراهم شده، در پیش فروش این خودروها زمان‌های تحویل شهریور، مهر و آبان ماه امسال پیش‌بینی شده است. فروش اقساطی نیز برای سه خودرو سانتافه، توسان و سوناتا با زمان تحویل یک ماهه فراهم است.
علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات فروش خودروهای هیوندای کرمان موتور می‌توانند به نمایندگی‌های برند هیوندا این شرکت خودروسازی در سراسر کشور و یا به وب‌سایت کرمان موتور و کانال رسمی تلگرام این شرکت مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار