سهم اصفهان از کنسرت‌های اسفند؛ هیچ

با گذشت ماه‌ها توقف کنسرت‌های موسیقی، اسفند ، ماه پرکاری برای خوانندگان است و کنسرت‌های متعددی در سراسر کشور به‌ویژه تهران در هفته‌های پایانی سال برگزار می‌شود.

سهم اصفهان از کنسرت‌های اسفند؛ هیچ

با گذشت ماه‌ها توقف کنسرت‌های موسیقی، اسفند ، ماه پرکاری برای خوانندگان است و کنسرت‌های متعددی در سراسر کشور به‌ویژه تهران در هفته‌های پایانی سال برگزار می‌شود. از اجرای مجدد رضا صادقی و سیروان خسروی گرفته تا علیرضا طلیسچی قرار است در روزهای باقی‌مانده اسفندماه کنسرت برگزار کنند. تمامی این کنسرت‌ها در تهران برگزار می‌شود و کنسرت رحیم شهریاری در اردبیل، کنسرت گروه هامون در تبریز و کنسرت مهدی مرکزی در کرمان تنها کنسرت‌هایی هستند که در شهرهای دیگر برگزار می‌شوند. در این میان سهم کلان‌شهری همچون اصفهان نیز از کنسرت‌های موسیقی، هیچ است و علی‌رغم استقبال بالای مخاطبان و هنردوستان اصفهانی از کنسرت‌ها تا پایان سال کنسرتی در اصفهان برگزار نخواهد شد. در آستانه نوروز و گردشگری بودن اصفهان نیز مشخص نیست برنامه‌ای برای برگزاری کنسرت در این شهر وجود دارد یا خیر تا تهران تنها شهری باشد که کنسرت‌های اسفندماه را میزبانی می‌کند.
در روزهای آینده قرار است رضا صادقی ۱۵ اسفندماه و سیروان خسروی ۱۷ اسفندماه هر دو در سالن رویال هال اسپیناس پالاس به روی صحنه بروند. پیش‌تر این دو خواننده در شرایط سکون تقریبی برگزاری کنسرت‌ها به روی صحنه رفته بودند؛ سیروان خسروی ۲۳ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و رضا صادقی ۲۵ بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پیش از آغاز جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفته بودند.
علیرضا طلیسچی چهارشنبه ۱۰ اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲، ناصر زینلی شنبه ۱۳ اسفند در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰، مسعود صادقلو یکشنبه ۱۴ اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲، مجید رضوی دوشنبه ۱۵ اسفند، احمد سلو سه‌شنبه ۱۶ اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲ به روی صحنه می‌روند و علی یاسینی جمعه ۱۲ اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲ اجرا خواهد داشت. هم چنین گروه «لیان» در دو شب ۱۰ و ۱۱ اسفند ساعت ۲۱ در تالار وحدت با علاقه‌مندان به موسیقی بوشهری دیدار می‌کنند.
درباره کنسرت‌های پیشرو استقبال بالا و تمام‌شدن بلیت‌ها در ساعت‌های اولیه نکته جالب‌توجهی است و از آن مهم‌تر شکست شدن سقف قیمت بلیت کنسرت‌هاست. قیمت بلیت‌ها از 200 هزار تومان آغاز می‌شود و تا 700 هزار تومان ادامه دارد، نکته مهمی که سبب می‌شود اقشار محدودی توانایی حضور در کنسرت‌های موسیقی و خرید بلیط‌های آن را داشته باشند، این قیمت‌ها باتوجه‌به درآمد عموم مردم رقم‌های نجومی هستند که بسیاری از اقشار جامعه از پس تأمینشان برنمی‌آیند.
کنسرت علیرضا طلیسچی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی: قیمت بلیت‌ها از 220 هزار تومان تا 700 هزار تومان
کنسرت ناصر زینلی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی: قیمت بلیت‌ها از 220 هزار تومان تا 695 هزار تومان
کنسرت بابک جهانبخش در کیش: 380 هزار تومان تا 700 هزار تومان
کنسرت آرون افشار در کیش: 380 هزار تومان تا 700 هزار تومان
کنسرت ناصر زینلی و علیرضا طلیسچی هم در کیش با همان قیمت 380 هزار تومان تا 700 هزار تومان برگزار می‌شود.
برای کنسرت احمدرضا شهریاری 16 اسفند بلیت‌ها تمام شده است.
رضا صادقی در هتل اسپیناس پالاس: قیمت بلیت‌ها از 200 تا 690 هزار تومان
کنسرت علی یاسینی در هتل اسپیناس پالاس: قیمت بلیت‌ها از 200 تا 690 هزار تومان
مسعود صادقلو در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی: قیمت بلیت‌ها از 200 تا 690 هزار تومان
احسان خواجه‌امیری و بهنام بانی هم کنسرت‌هایشان در پیش است که هنوز بلیت‌فروشی را آغاز نکرده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار