تجلیل از کارگران صنایع‌دستی آقاجانی به مناسبت روز جهانی کارگر

از 2 هزار نفر پرسنل و کارگر شرکت صنایع‌دستی آقاجانی به مناسبت فرارسیدن روز کارگر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از کارگران صنایع‌دستی آقاجانی به مناسبت روز جهانی کارگر

به مناسبت روز جهانی کارگر از 2 هزار نفر پرسنل و کارگر شرکت صنایع‌دستی آقاجانی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

امیر آقاجانی ضمن تبریک روز کارگر بیان کرد: روز کارگر، یادآور اهمیت این قشر زحمتکش در پیشبرد اقتصاد و توسعه کشور است. کارگران، ستون اساسی هر جامعه‌ای را تشکیل می‌دهند و بدون آن‌ها، موتور رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی خاموش خواهند ماند.

وی افزود: تمامی کارگران به خلق ثروت سرزمین ایران کمک می‌کنند و شرکت صنایع‌دستی آقاجانی مفتخر است که اعلام کند با کوشش و تلاش نیروهای انسانی خود توانسته در سطح ملی و بین‌المللی شناخته شود و محصولات باکیفیت، هویت و اصالت ایرانی را در دل خانه‌ها جای کند.

مدیرعامل شرکت صنایع‌دستی آقاجانی با بیان اینکه درحال حاضر 2 هزار نفر نیروی مستقیم و غیرمستقیم در صنایع‌دستی آقاجانی مشغول به کار هستند، اظهار داشت: این افراد در خط مقدم تولید اکسسوری‌های کاربردی و زینتی قرار دارند و با خلاقیت و نوآوری در کار خود توانسته‌اند انقلابی عظیم در عرصه صنایع‌دستی ایران رقم بزنند.

وی ادامه داد: کارخانه صنایع‌دستی آقاجانی کار خود را با یک کارگاه تولیدی کوچک روستایی شروع کرد و درحال حاضر 20 کارگاه فیروزه‌کوبی، مس و پرداز، کارخانه مس، خاتم، تمام خاتم، خم‌کاری، جعبه‌سازی، قلم‌زنی، شبکه‌بری، مس و خاتم، الماس‌تراش و الصاق سنگ فیروزه‌کوب، زیرمجموعه این کارخانه بزرگ فعالیت می‌کند. این امر نشان از رشد و پویایی شرکت صنایع‌دستی آقاجانی داشته تا بتواند افتخاری در زمینه فرهنگ و هنر ایران باشد.

آقاجانی با تاکید بر استفاده از نیروهای انسانی جوان و خلاق گفت: اشتغال‌زایی دغدغه نخست ماست و همیشه سعی کرده‌ایم نیروهای جوان را استخدام کنیم و آن‌ها را در مسیری هدفمند و رو به جلو هدایت کنیم. بسیاری از افرادی که در گذشته به‌عنوان کارگر رده پایین در کارخانه صنایع‌دستی آقاجانی مشغول به‌ کار بودند، اکنون خودشان صاحب کارگاه‌های تولیدی شده‌اند.

مراسم تجلیل از پرسنل شرکت صنایع دستی آقاجان به مناسبت روز کارگر

وی افزود: خلاقیت در مسیر شغلی افراد مسئله مهمی است که در فرهنگ سازمانی ما نیز بدان توجه ویژه‌ای می‌شود و هرکجا که لازم باشد از تمامی کارگران و کارمندان خود حمایت می‌کنیم. امیدواریم با ایجاد شرایط بهتر برای کارگران خود بتوانیم به توسعه پایدار کشور و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه کمک کنیم.

گفتنی است، شرکت صنایع‌دستی آقاجانی به مناسبت روز جهانی کارگر از تمامی پرسنل خود تقدیر و تجلیل به‌عمل آورد. این شرکت با تولید اکسسوری‌های مدرن فیروزه‌کوبی، خاتم، الماس‌تراش و مس و پرداز توانسته است به‌عنوان برندی جهانی هنر ایرانیان را به نمایش بگذارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار