14 پروژه در طرح احیای میدان امام علی(ع) در حال اجراست

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: اکنون در طرح احیای میدان امام علی (ع) ۱۴ پروژه در حال اجراست

14 پروژه در طرح احیای میدان امام علی(ع) در حال اجراست


به گزارش ایمنا، ایرج مظفر با اشاره به استفاده از روش های محتلف برای تامین منابع مالی گفت: در سال گذشته با وجود اینکه رکود اقتصادی بر کشور حاکم بود و شهرداری اصفهان از نظر نقدینگی وضعیت خوبی نداشت، ازروش های مختلفی برای تامین منابع مالی استفاده شد.

وی افزود: کاربرد این روش ها سبب شد اجرای پروژهای بزرگی مانند پروژه احیای میدان امام علی (ع) لحظه‌ای متوقف نشود و همچنان ادامه پیدا کند.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی شهر در سال‌های اخیر تاکید کرد : « مدیریت شهر اصفهان فارغ از بحث‌های در آمدی به رکود حمله کرد و پروژه های شاخص شهر همچنان فعال ماندند .»

به گفته وی در سالی که گذشت فضای چند منظوره و پروژه های A۶ ، A۷ و A۹ در مجموعه میدان امام علی (ع) به بهره برداری رسیدند معاون عمران شهری شــهرداری اصفهان ادامه داد: « اکنون در پروژه احیای میدان امام علی (ع) ۱۴ پروژه در حال اجراست.»

مظفر با بیان اینکه در سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان در پروژه میدان امام علی (ع) هزینه شده است ، از پروژه احیای میدان جلو خان مسجد جامع به عنوان یکی از پروژه های شاخص مجموعه میدان امام علی (ع) یاد کرد که اکنون در حال اجراست .

وی با اشاره به اینکه پروژه جلوخان مسجد جامع تا ۲ سال دیگر تکمیل می شود، گفت: پروژه کمرزرین یکی از پروژه های بلافصل میدان امام علی (ع) است که درضلع شمالی میدان جلوخان مسجد جامع درکوچه کمرزرین درحال اجراست.

معاون عمران شهری اضافه کرد: این پروژه با کاربری پارکینگ و تجاری از پتانسیل های بسیاری برای احیای بافت تاریخی و فرسوده محدوده میدان امام علی (ع)برخوردار است و سهم قابل توجهی فضای پارک در محدوده این میدان فراهم می کند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار