جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی عامل تحرک بین جامعه دانشگاهی است

مدیرعامل گروه مالی دی با بیان اینکه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی عامل تحرک بین جامعه دانشگاهی است، گفت: این جشنواره حس رقابت در بین کارآفرینان جوان ایجاد می‌کند و به فن‌آفرینان و علاقه‌مندان به توسعه کسب‌وکار انگیزه می‌دهد.

جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی عامل تحرک بین جامعه دانشگاهی است


به گزارش روابط‌ عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مهدی معدنچی کیفیت طرح‌های ارایه شده در هفدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی را مناسب ارزیابی و اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره جشنواره از سطح بالای کیفی برخوردار بوده و به نظر می‌رسید با گذراندن آموزش‌های لازم در نحوه ارائه خود، قالب استاندارد را به خوبی رعایت و به جنبه‌های مختلف فکر کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی باعث ارتقای اکوسیستم کارآفرینی کشور خواهد شد، افزود: زمانی که جشنواره شیخ بهایی اولین دوره خود را شروع کرد، بسیاری از رویدادهای فعلی در کشور اجرا نمی‌شد اما برگزاری مستمر آن باعث شد که جشنواره‌ها و رویدادهای مختلفی در کشور به ویژه در بین جامعه دانشگاهی برگزار شود، بنابراین می‌توان این را به عنوان اثرات جانبی جشنواره به شمار آورد.

مدیرعامل گروه مالی دی به ارائه چندین طرح در حوزه محیط زیست و مدیریت مصرف آب و یک طرح در زمینه علوم انسانی توسط این گروه به هفدمین جشنواره شیخ بهایی نیز اشاره کرد و گفت: جشنواره ملی شیخ بهایی باعث ایجاد تحرک بین جامعه دانشگاهی و حس رقابت در بین کارآفرینان جوان شده و به فن‌آفرینان و علاقه‌مندان به توسعه کسب‌وکار انگیزه می‌دهد.

شایان ذکر است هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری توسط شهرک علمی و تحقیقاتی در مهمانسرای تاریخی عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

«فناوری‌های نوظهور و آینده‌نگر»، «فناوری‌های صنعت‌ساز»، «رفع نیاز صنعت در دوران تحریم»، «صنایع نفت، گاز و پتروشیمی»، «محیط زیست، آلودگی هوا، آب و انرژی، مدیریت منابع آب»، «نیازهای صنعت دارو، مهندسی پزشکی»، «فناوری‌های نرم، هویت‌ساز و صنایع خلاق»، «زیست فناوری، نانو، کشاورزی و صنایع غذایی» و «صنایع IT، ICT و هوش مصنوعی» محورهای این دوره از جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی را تشکیل می‌دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار