سقوط تاب گردان در شهربازی ناژوان اصفهان + فیلم

در ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز در مجموعه بازی پارک ناژوان اصفهان خیابان الفت، یک تاب زنجیری در حالی که در ارتفاع بوده است، دچار حادثه شده و سقوط کرد. 9 نفر تا این لحظه در این حادثه مصدوم اعلام شده اند.

سقوط تاب گردان در شهربازی ناژوان اصفهان + فیلم

منصور شیشه فروش گفت: ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهربازی پارک ناژوان ۹ نفر نوجوان حدود ۱۳ تا ۱۵ سال مصدوم شدند.

وی ادامه داد: پنج تیم از اورژانس و آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام و ۶ نفر از مصدومان به بیمارستان الزهرا و سه نفر از آن‌ها به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: مداوای اولیه بر روی مصدومان در حال انجام و حال عمومی مصدومان مساعد است.
شیشه فروش با بیان اینکه این تاب زنجیری از استانداردهای لازم برخوردار بوده اضافه کرد: این شهربازی فعلا پلمب شده و دلیل بروز این حادثه توسط تیم های ارزیابی آتش نشانی و اداره استاندارد در حال بررسی است.


مدیرکل استاندارد استان اصفهان در گفتگو با اصفهان امروز: تاب گردان شهربازی ناژوان گواهی بازرسی استاندارد دارد

مجموعه شهربازی ناژوان پلمب شد

آخرین وضعیت مصدومان حادثه در ناژوان

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان درباره آخرین وضعیت مصدوم این حادثه گفت: مصدومان شهربازی ناژوان از ناحیه ضربه به کمر دچار مصدومیت شدند، اما وضعیت آن‌ها پایدار است؛ همچنین در میان مصدومان وضعیت وخیم وجود ندارد.در این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند، شش نفر دختر ۱۱ تا ۱۸ سال و سه پسر ۱۲ تا ۱۵ سال مصدومان این حادثه هستند.

اولین فیلم منتشر شده حادثه :


اولین تصاویر منتشر شده از حادثه سقوط تاب گردان ناژوان

در حادثه ناژوان ۹ نفر نوجوان حدود ۱۳ تا ۱۵ سال مصدوم شدند.


پنج مصدوم بیمارستانی حادثه شهربازی ناژوان اصفهان مرخص شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گزارش آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط تاب گردان در ناژوان گفت: پنج نفر از مصدومان حادثه شهربازی ناژوان اصفهان از بیمارستان ترخیص شدند و چهار نفر آنها همچنان بستری هستند.از بین مصدومانی که به بیمارستان الزهرا(س) اعزام شدند تاکنون چهار نفر آن‌ها ترخیص شدند و با توجه به اینکه ۲ نفر دیگر که در این بیمارستان بستری هستند شرایط پایداری دارند و مشکل جدی نداشته اند احتمال دارد تا پایان وقت امروز از بیمارستان ترخیص شوند.از بین مصدومان اعزام شده به بیمارستان آیت الله کاشانی، یک نفر ترخیص شده است و ۲ مصدوم دیگر که نوجوانان ۱۱ تا ۱۲ ساله هستند به دلیل ضربه و آسیب به ستون فقرات، به‌منظور بررسی های بیشتر و طی کردن روند درمانی هنوز بستری هستند.

این خبر در حال به روزرسانی است...

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار