مدیر طرح ساماندهی ناژوان در گفتگو با روزنامه اصفهان امروز :

تجهیز و بهره برداری شهربازی ناژوان توسط شرکت خصوصی انجام می شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان در گفتگو با روزنامه اصفهان امروز بیان داشت: تجهیز و بهره برداری شهربازی ناژوان توسط شرکت خصوصی انجام می شود به این معنا که ادوات بازی و ارائه خدمت توسط آن است و این مجموعه صرفا در عرصه پارک جنگلی ناژوان قرار گرفته و بابت اجاره زمین قرارداد با شهرداری دارد.

تجهیز و بهره برداری شهربازی ناژوان توسط شرکت خصوصی انجام می شود


مهدی قائلی بیان داشت: نظارت فنی بر تجهیزات این شرکت در قرار داد بر عهده ما نیست و اداره استاندارد مرجع رسیدگی و صدورت مجوزات لازم است. اما به طور کلی نظارتی را برای خود قائل هستیم که به کم و کیف ارائه خدمات می پردازد.
او تصریح کرد: این شرکت بهره بردار کلیه مراحل اخذ مجوزات استاندارد و بیمه را به طور کامل انجام داده و وسیله بازی مذکور نیز اخیرا نصب شده است که استاندارد بهره برداری از آن در سال 1401 گرفته شده و تا 21 تیرماه 1402 اعتبار دارد. همچنین بازدید های دوره ای از آن به طور منظم انجام شده که آخرین بازدید دوره ای 3 ماهه آن مربوط به 20 روز پیش است. بنابراین و بر اساس گزارش های اولیه ایت شرکت بهره بردار مشکل در حوزه قانونی و استانداردی ندارد.
مدیریت مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه در وقوع این حادثه یکی از سیم بکسل ها بریده شده بود، گفت: اکنون برای پیشگیری از تکرار مجدد حادثه در حال بررسی و برنامه ریزی هستیم.
قائلی در مورد حفظ اعتبار مجموعه شهرداری در اذهان عمومی به دنبال وقوع این حادثه، بیان داشت: یک برداشت عمومی از این حوادث رخ می دهد که آگاه سازی و تفهیم شرح وظایف مجموعه های مختلف شهرداری جزو رسالت های مجموعه های خبری است. اما قطعا حضور به موقع و بلا فاصله ای که در محل داشتیم و انجام هماهنگی های امداد و نجات و غیره از سوی ما در راستای همین حفظ اعتماد عمومی بوده است.
او افزود: از بهره بردار این شهربازی تمامی مستندات لازم دریافت شده و در اختیار مجموعه ناژوان قرار دارد اما مرجعی که باید آن را ارائه دهد اداره کل استاندارد است.

قائلی در مورد تمهیدات ایمنی لازم در مورد محل جانمایی این شهربازی گفت: شهربازی ناژوان از طرف میدان سهروردی در ابتدای جاده الفت قرار دارد که سهولت دسترسی به آن خوب است. اما به منظور افزایش ایمنی این منطقه برنامه احداث ایستگاه آتش نشانی و امداد و نجات ویژه عرصه ناژوان را تدوین کرده ایم و بودجه آن نیز برای سال 1402 تعیین شده است ؛ همچنین مجوزات لازم را از کارگروه امور زیربنایی گرفته ایم و در مرحله طراحی فاز دو است که پس از برآورد سازه و موارد مربوطه در سال جاری کلنگ زنی آن انجام می شود .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار