بهره بردار شهربازی ناژوان در گفتگو با اصفهان امروز:

تاب پرنده ناژوان از دو محل مجوز داشته است+ اسناد و مدارک مداوای مصدومان و مجوزها

بهره بردار شهربازی بیان داشت: دستگاه تاب پرنده سال قبل افتتاح شده بود و گواهی استاندارد آن از برج 4 سال 1401 تا پایان تیرماه امسال اعتبار دارد اما در 20 اسفند ماه 1401 که از بقیه دستگاه های شهربازی استاندارد می گرفتیم بار دیگر بازرسی و مجوز استاندارد این دستگاه را نیز انجام دادیم بنابراین نه تنها استاندارد نداشته بلکه از دو محل مجوز داشته است.  

تاب پرنده ناژوان از دو محل مجوز داشته است+ اسناد و مدارک مداوای مصدومان و مجوزها

بهره بردار شهربازی ناژوان در گفتگو با اصفهان امروز بیان داشت: دستگاه تاب پرنده که یکشنبه گذشته دچار حادثه شد، سال قبل افتتاح شده بود و گواهی استاندارد آن از برج 4 سال 1401 تا تیرماه امسال اعتبار داشته اما در 20 اسفند ماه 1401 که از بقیه دستگاه های شهربازی استاندارد می گرفتیم بار دیگر بازرسی و مجوز استاندارد این دستگاه را نیز انجام دادیم بنابراین نه تنها مجوز استاندارد داشته بلکه از دو شركت بازرسي مجوز داشته است.
مجید ستاری با بیان اینکه این مجوزها توسط شرکت های بازرسی که زیر مجموعه اداره کل استاندارد هستند، کسب می شود، گفت: دستگاه مذکور بیمه نامه مسئوليت داشته و به طور کلی هیچ گونه مشکلی در مورد آن وجود نداشته است و بازرسي ادواري ان هم به موقع انجام شده است اما اکنون مشکل فنی توسط کارشناسان در حال بررسی است تا علت وقوع این حادثه مشخص شود بنابراین تا زمان تعیین تکلیف این وضعیت، فعالیت نخواهد کرد.

اسناد ترخیص مصدومان حادثه تاب پرنده ناژوان

اسناد ترخیص مصدومان حادثه تاب پرنده ناژوان

عملکرد سریع سیستم پشتیبان مانع از تلفات جانی شد

او با بیان اینکه در پی وقوع این حادثه 9 نفر مصدوم شدند، گفت: همه این افراد مورد معاینه و مداوا قرار گرفتند و مدارک پزشکی ان هم موجود است اما باید اشاره کنم که هیچ کسی زخمی و یا دچار شکستگی نشد چون سیستم پشتیبان دستگاه به درستی عمل کرده است و اگر چنین نبود اتفاق بدي رخ ميداد .
ستاری تصریح کرد: تمام اوپراتور ها آموزش دیده هستند و همانطور که در فیلم منتشر شده پیداست، اوپراتور با عکس العمل سریع و به موقع توسط کلید قطع اضطراري دستگاه را متوقف می کند.

اسناد معاینه و مداوا و مدارک پزشکی و پرداخت هزینه های بیمارستان مصدومان حادثه:‌







ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار