اقدام قابل توجهی برای ارتقای حوزه گردشگری در اصفهان انجام نشده است

نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای ارتقای حوزه گردشگری همچنان کار قابل توجهی صورت نگرفته و به عنوان مثال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز هنوز دارای مشکلاتی است.

اقدام قابل توجهی برای ارتقای حوزه گردشگری در اصفهان انجام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داودی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در نقاط مختلف شهر اصفهان اظهار کرد: در ابتدا از زحمات خیران، خیریه‌ها و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان قدردانی می‌کنم.

وی افزود: پیاده‌راه‌سازی چهارباغ به عنوان یک اولویت برای ایجاد فضای زنده شهری بوده و نیازمند برنامه‌ریزی نرم‌افزاری است؛ تغییر سنگ‌فرش در خیابان چهارباغ با توجه به شرایط اقتصادی فعلی ضروری نیست و قرار بر این هم نبود که سنگ‌های پیاده‌روی این خیابان تغییر کند چراکه هدف اصلی اصلاح ساختار ترافیکی بوده است.

نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای ارتقای حوزه گردشگری همچنان کار قابل توجهی صورت نگرفته و به عنوان مثال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز هنوز دارای مشکلاتی است؛ برخی از مدیران شهری در صنعت هتل‌سازی باور نکرده‌اند که این مهم یکی از ضرورت‌های شهر است و هنوز به دنبال پول گرفتن از مردم هستند.

وی در پایان یادآور شد: سخنانی که پیرامون چشم‌انداز شهر اصفهان مطرح شده، شعاری بیش نبوده، از این رو از شهردار اصفهان تقاضامندم نسبت به این مهم توجه داشته باشد، این کار ناشی از نگاه کوتاه‌مدت به مسائل است و دنباله‌دار شدن آن نیز به شهر لطمه وارد خواهد کرد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار