«آخرین تولد» پرفروش‌ترین فیلم گیشه هفتگی اصفهان

 گیشه هفته اول شهریورماه در اصفهان با صدرنشینی آخرین ساخته برادران محمودی همراه بود. فیلم «آخرین تولد» ساخته نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی است.

«آخرین تولد» پرفروش‌ترین فیلم گیشه هفتگی اصفهان

گیشه هفته اول شهریورماه در اصفهان با صدرنشینی آخرین ساخته برادران محمودی همراه بود. فیلم «آخرین تولد» ساخته نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی است. داستان این فیلم، قصه سال‌های دور نیست و درست همین چند سال پیش را نشان می‌دهد. ثریا و فهیم زوجی عاشق هستند که زندگی خوبی دارند اما درست در شب تولد ثریا خبری ناگوار همچون سایه شومی زندگی آنها را تیره می‌کند: کابل سقوط و رئیس‌جمهور افغانستان فرار کرده و طالبان کشور را تصاحب می‌کند! این خبر آغاز یک کابوس ترسناک برای مردم افغانستان و خصوصاً زنان می‌شود. حال، عاقبت ثریا و فهیم و همچنین دیگر زنان افغانستان از جمله دوستان ثریا چه خواهد شد؟ الناز شاکردوست و پدرام شریفی ایفاگر دو نقش اصلی این فیلم هستند. «آخرین تولد» با در اختیار داشتن 11 سالن و 76 سانس به فروش 479,675,000 ریالی در اصفهان دست یابد. این فیلم از هجدهم مردادماه در سراسر کشور اکران شده است.

آخرین تولد فیلم آخرین تولد

دومین فیلم جدول پرفروش‌ترین‌های این هفته سینماهای اصفهان، فیلمی کمدی با بازی فرزاد فرزین و احمد مهرانفر است. «آهنگ دو نفره» با در اختیار داشتن 6 سالن و 24 سانس در اصفهان هرچند روزهای آخر اکران خود را سپری می‌کند اما توانسته در رقابت با سایر فیلم‌ها نظر مخاطبان را جلب کند و به فروش 134,075,000 ریال دست یابد. داستان فیلم آهنگ دو نفره به کارگردانی آرزو ارزانش درباره دو فردی است که داستانشان در فیلم با هم به‌صورت موازی پیش می‌رود و جایی به هم می‌رسند، است. شخصیت اول یک خواننده از سطح مرفه جامعه است و شخصیت دوم کسی است که گیر خانواده‌ای افتاده است که از طریق کتاب قانون باج می‌گیرند و اخاذی می‌کنند

آهنگ دو نفره فیلم آهنگ دو نفره

سومین فیلم پرفروش هفته در اصفهان فیلم کودک و نوجوان فیلم سینمایی «بابا سیبیلو» یک کمدی خانوادگی است که در آن از کودک ۵ساله تا پیرمرد ۱۰۰ساله نقش‌آفرینی دارند و در طول قصه ماجراهایی را در فضایی فانتزی و شاد رقم می‌زنند. اما به‌صورت رسمی تاکنون خلاصه داستان منتشر نشده است. بهاره رهنما، امیرحسین صدیق، رضا شفیعی جم، رز رضوی، هانیه غلامی، امیر نوری، خشایار راد، پارسیا شکوری، محمد طاها بهروز پور، یوسف صیادی، علی کاظمی، عباس محبوب، اردشیر کاظمی، مهرگان علوی، محمدرضا احمدی، فرهاد ریش سفیدی، آوا دهقانی، محمد پناهی، زهرا گلدوست، شهلا سرشار، احمد یاوری شاد، احسان پرفکت، مرتضی دلداده، حسینعلی قورچی، یگانه ظرافتی، ابوالفضل قهرمانی بازیگران فیلمی هستند که به کارگردانی ادوین خاچیکیان و نویسندگی و تهیه‌کنندگی احمد احمدی در سینماها به نمایش گذاشته شده است. این فیلم در این هفته در اصفهان 2 سالن و 3 سانس در اختیار داشته که به فروش 5,850,000 ریال دست‌یافته است.

بابا سیبیلو فیلم بابا سیبیلو

بعد از رفتن، بی‌مادر و پرونده باز است به ترتیب فیلم‌های پرفروش بعدی این هفته در سینماهای اصفهان بوده است.

در یک ماه گذشته آخرین تولد با فروش 906,575,000 ریال، آهنگ دو نفره با فروش 921,825,000 ریال و بابا سیبیلو با فروش 110,275,000 ریالی در اصفهان توانسته‌اند عنوان پرفروش‌ترین فیلم‌های مردادماه را از آن خود کنند.

-*-*-*

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار