هدف اصلی‌ پرداختن به فوتبال پایه است

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن می‌گوید هدف اصلی‌اش در فوتبال باشگاه ذوب آهن، پرداختن به فوتبال پایه است.

هدف اصلی‌ پرداختن به فوتبال پایه است

به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، احمد صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن در ورزش کشور خدمات بسیاری داشته و توانسته بازیکنان زیادی را به تیم‌های ملی و جامعه و باشگاه‌های سطح کشور معرفی کند اما آن طوری که باید، این باشگاه در سطح کشور خوب جا نیفتاده است و امیدوارم قدر دوستانی که برای این باشگاه تلاش کرده‌اند را بدانیم.
وی با اشاره به اینکه باید ورزش با فرهنگ و اخلاق اسلامی نهادینه شود، افزود: اگر این اتفاق نیفتد، ورزش فایده خودش را از دست می‌دهد اما خوشبختانه ورزش ما دارای فرهنگ و اخلاقی اسلامی است.
وی با بیان اینکه از آمدن امیر قلعه‌نویی به ذوب آهن خوشحال شده است، خاطرنشان کرد: خیلی‌ها دنبال قهرمانی هستند اما من اولویتم اخلاق‌مداری، دین و اسلام واقعی است.
وی ادامه داد: اولویت اول ما اسلام و دین‌مداری ولی منظور من این نیست که قهرمانی نمی‌خواهیم و باید بگویم که قهرمانی را دوست داریم و از آن لذت می‌بریم.
صادقی با بیان اینکه از باشگاه ذوب آهن حمایت می‌کند خاطرنشان کرد: من بسیار جدی پشت ورزش ذوب آهن ایستاده‌ام و به فوتبال و سایر رشته‌ها اهمیت می‌دهم. ما دوست داریم بعد از اخلاق، قهرمانی به دست بیاوریم.
وی ادامه داد: هدف اصلی من و چیزی که انتظار دارم، پرداختن به فوتبال پایه است، چرا که در چند سال گذشته ما بازیکنان زیادی را به تیم‌های ملی و باشگاهی داده‌ایم و در این موضوع کوتاهی نخواهم کرد و بودجه لازم را تأمین می‌کنیم.
مدیر عامل کارخانه ذوب آهن با اشاره به اینکه کارخانه ذوب آهن مشکلات مالی دارد و بدون مشکل نیست، چرا که تحریم‌ها هنوز وجود دارد، افزود: برخی از مسائل ذوب آهن در زمینه‌ای بحرانی قرار گرفته ولی با این وجود پشت باشگاه ذوب آهن را خالی نمی‌کنیم و همان طور که ذوب آهن در گذشته خدمات زیادی به این ورزش داشته است، از این تاریخ به بعد هم این خدمات را خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار