کارگردان پویانمایی «مسافری از گانورا»:
امیدآفرینی محور داستانی فیلمها و پویانماییها کودک و نوجوانان باشد
کارگردان پویانمایی «مسافری از گانورا» گفت: در اکثر فیلمها شاهد هستیم که اتفاق رخ داده خوب است، اما ممکن است پایانبندی خوب نباشد. ما باید به دنبال رقم خوردن اتفاق خوب مبتنی بر امید در داستانها و فیلمها باشیم.
به گزارش اصفهان امروز سید احمد علمدار امشب-یکشنبه شانزدهم مهرماه- در نشست نقد پویانمایی مسافری از گانورا، اکران شده در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان اظهار کرد: در کودکی فیلمی تخیلی تماشا کردم که همان فیلم جرقه حضور من در فیلمسازی بود. نه بازیگری و نه هیج چیز دیگر برایم جذاب نبود بنابراین وارد دنیای ساخت انیمیشن شدم. او افزود: سه برادر هستیم که در این حوزه فعالیت میکنیم، البته در بین راه تقسیم کار کردیم تا کار را با همکاری هم پیش ببریم. بنابراین تهیه کنندگی و کارگردانی فنی و هنری را آموزش دیده و در آن کسب تجربه کردیم. کارگردان پویانمایی مسافری از گانورا گفت: تولید این پویانمایی را با بودجه شخصی شروع و بعد از آن سرمایهگذارانی پیدا شد و حوزه هنری نیز کمک کرد. در حقیقت این پروژه با بودجه کمی ساخته شد. او افزود: ساخت این کار سه سال و نگارش فیلمنامه نیز به همین میزان طول کشید. بازنویسی زیادی در مرحله فیلمنامه نویسی داشتیم زیرا نگاه ما مخاطب محور بود. علمدار اظهار کرد: به دنبال این بودیم کاری ساخته شود که مخاطب جذب و مشتاق شود که آن را دنبال کند. او با اشاره به واژه امید گفت: در اکثر فیلمها شاهد هستیم که اتفاق رخ داده خوب است، اما ممکن است پایانبندی خوب نباشد. ما باید به دنبال رقم خوردن اتفاق خوب مبتنی بر امید در داستانها و فیلمها باشیم. کارگردان پویانمایی مسافری از گانورا گفت: با توجه به اینکه زمان فیلم طولانی است اطلاعات علمی زیادی را حذف کردیم تا به زمان موردنظر برسیم. کارگردان پویانمایی مسافری از گانورا: مسافری از گانورا پویانمایی مخاطب محور است کارگردان پویانمایی مسافری از گانورا گفت: در تهیه این پویانمایی بازنویسی زیادی در مرحله فیلمنامه نویسی داشتیم زیرا نگاه ما مخاطب محور بود. به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و پنجمین دوره جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان، سید احمد علمدار امروز-یکشنبه شانزدهم مهرماه- در نشست نقد پویانمایی مسافری از گانورا، اکران شده در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان اظهار کرد: در کودکی فیلمی تخیلی تماشا کردم که همان فیلم جرقه حضور من در فیلمسازی بود. نه بازیگری و نه هیج چیز دیگر، بنابراین وارد دنیای ساخت انیمیشن شدم. وی افزود: سه برادر هستیم که در این حوزه فعالیت میکنیم، البته در بین راه تقسیم کار کردیم تا کار را با همکاری هم پیش ببریم. بنابراین تهیه کنندگی و کارگردانی فنی و هنری را آموزش دیدیم و در آن کسب تجربه کردیم. کارگردان پویانمایی مسافری از گانورا گفت: تولید این پویانمایی را با بودجه شخصی شروع کردیم، بعد از آن سرمایهگذارانی پیدا شدند و حوزه هنری نیز کمک کرد. در حقیقت این پروژه با بودجه کمی ساخته شد. وی افزود: ساخت این کار سه سال و نگارش فیلمنامه نیز به همین میزان طول کشید. بازنویسی زیادی در مرحله فیلمنامه نویسی داشتیم زیرا نگاه ما مخاطب محور بود. علمدار اظهار کرد: به دنبال این بودیم کاری ساخته شود که مخاطب جذب و مشتاق شود که آن را دنبال کند. وی با اشاره به واژه امید گفت: در اکثر فیلمها میبینیم که اتفاق رخ داده خوب است، اما ممکن است پایانبندی خوب نباشد. ما باید به دنبال رقم خوردن اتفاق خوب مبتنی بر امید در داستانها و فیلمها باشیم. کارگردان پویانمایی مسافری از گانورا گفت: با توجه به اینکه زمان فیلم طولانی میشد اطلاعات علمی زیادی را حذف کردیم تا به زمان موردنظر برسیم.