ارسال 100 اثر به جشنواره تئاتر استان اصفهان/ اعلام نتایج بازبینی‌ها 4 آبان ماه

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان اصفهان گفت: به دبیرخانه این دوره از جشنواره 53 اثر در بخش تئاتر خیابانی و 47 اثر در بخش تئاتر صحنه‌ای ارسال‌شده است.

ارسال 100 اثر به جشنواره تئاتر استان اصفهان/ اعلام نتایج بازبینی‌ها 4 آبان ماه

جواد ایزد دوست در گفت‌وگو با اصفهان امروز اظهار کرد: سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان اصفهان از پانزدهم تا نوزدهم آبان ماه در اصفهان در دوره بخش تئاترهای صحنه‌ای و خیابانی اجرا می‌شود.

او بابیان اینکه دبیری این دوره از جشنواره را رضا دهقان بر عهده دارد، گفت: موضوعاتی تئاترهای که در این دوره از جشنواره اجرا دارند شامل همگرایی ملی، ارزش‌های انسانی و اسلامی، آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع مقدس، توجه به شعار سال ۱۴۰۲، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فرزندآوری و جوانی جمعیت، امید اجتماعی و ارتقای نهاد خانواده است.

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان اصفهان تصریح کرد: این دوره از جشنواره با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود که تئاترهای صحنه‌ای در مجموعه سالن‌های تالار هنراصفهان، پردیس هنر اصفهان، مجتمع فرهنگی فرشچیان، و تماشاخانه ماه برگزار می‌شود.

او بابیان اینکه تئاترهای خیابانی در پل خواجو، میدان امام(ره) و مقابل مکان‌های اجراهای تئاتر صحنه‌ای اجرا می‌شوند، افزود: به دبیرخانه این دوره از جشنواره 53 اثر در بخش تئاتر خیابانی و 47 اثر در بخش تئاتر صحنه‌ای برای بازبینی ارسال‌شده است که بازبینان بخش خیابانی احمد شاهین، منصور قربانی، هادی کیانی و بازبینان بخش صحنه‌ای مجید صدیقی، محسن رهنما و احسان جانمی هستند.

ایزد دوست اضافه کرد: بازبینی به دو صورت زنده و فیلم انجام می‌شود که طی بازبینی‌ها در هر بخش 12 اثر برای اجرا و داوری نهایی در جشنواره راه خواهد یافت.

او گفت: بازبینی‌ها از اول آبان ماه در تالار هنر اصفهان آغاز و تا پنجشنبه چهارم آبان ماه ادامه دارد که نتایج نهایی بازبینی روز شنبه ششم آبان اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار