اهدای 6 قطعه قبض قدیمی آب بهاء به گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان

كارشناس خدمات مشتركين آبفاي نجف آباد تعداد 6 قطعه قبض قديمي آب بهاء را به گنجينه و مركز اسناد شركت اهداء كرد. اين قبض هاي قديمي را كه متعلق به منزل آقاي مهدي انتشاري است،

اهدای 6 قطعه قبض قدیمی آب بهاء به گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان

اصفهان امروز: كارشناس خدمات مشتركين آبفاي نجف آباد تعداد 6 قطعه قبض قديمي آب بهاء را به گنجينه و مركز اسناد شركت اهداء كرد. اين قبض هاي قديمي را كه متعلق به منزل آقاي مهدي انتشاري است، خانم اعظم انتشاري در بين اسناد منزل پدري يافته و جهت نگهداري و نمايش به گنجينه و مركز اسناد شركت آب و فاضلاب استان اصفهان اهداء كرده است. قبض هاي ياد شده مربوط به كاركرد كنتور آب مشترك شماره 2623 در سال هاي 1350 تا 1352 است و لوگو(نماد شهرداري نجف آباد) و همچنين عبارت هاي «شهرداري نجف آباد» ، «سازمان آب» و «برگ تشخيص آب» در بالاي آن درج شده است.

از ديگر اطلاعات موجود در اين قبض‌ها مي توان به شماره چاه تامين كننده آب، آخرين روز مهلت پرداخت(يك ماه پس از تاريخ صدور قبض) و مبلغ 100 ريال بابت وصل مجدد انشعاب اشاره كرد. نشاني مشترك نيز بر اساس نام خيابان، كوي و كاشي (پلاك) درج شده است. بررسي هاي اوليه اين 6 قبض نشان مي دهد در سال هاي ياد شده، مبلغ آب بهاء به ظاهر از الگوي خاصي پيروي نكرده و بين 7 تا 27 ريال براي مصرف هر مترمكعب متفاوت بوده است؛ هر چند در بيشتر قبض ها، ميانگين مبلغ پرداختي بين 7 تا 10 ريال براي مصرف هر متر مكعب آب بوده است. همچنين مبلغ دريافتي به حساب صندوق سازمان آب وابسته به شهرداري نجف آباد واريز مي شده است. اضافه مي شود سازمان آب و فاضلاب نجف آباد در تاريخ دوم خرداد 1371 تاسيس شده و پيش از آن كار آبرساني به شهروندان از سال 1344 بر عهده شهرداري نجف آباد بوده است.

ارسال نظر