اجرای رپرتوار تئاتر خیابانی«خودکار» در اصفهان

هم‌زمان با هفته جهانی کارآفرینی رپرتوار تئاتر خیابانی«خودکار» با اجرای شش نمایش در هفت نقطه اصفهان در حال اجرا است.

اجرای رپرتوار تئاتر خیابانی«خودکار» در اصفهان

پویا امامی در گفت‌وگو با اصفهان امروز اظهار کرد: هم‌زمان با هفته جهانی کارآفرینی رپرتوار تئاتر خیابانی «خودکار» از جمعه بیست و ششم آذرماه شروع و تا پنجشنبه دوم همین ماه ادامه دارد.

او ادامه داد: موضوع این رپرتوار تئاتر خیابانی کسب‌وکار است که طی فراخوانی که در فصل تابستان ارائه شد 25 اثر از استان اصفهان به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که طی بازبینی توسط شورای دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان صورت گرفت، شش اثر برای اجرا در این هفته انتخاب شد.

مدیر اجرایی رپرتوار تئاتر خیابانی«خودکار» تصریح کرد: نمایش‌های «کار مدیا» به کارگردانی امیر شیخ جبلی،«خودکار باش» به کارگردانی محمد رادمهر،«سیری از یک سرنوشت» به کارگردانی حسین نصر اصفهانی،«در جست‌وجوی کار» به کارگردانی جلال مشتاقیان و«ذهن چوبی» به کارگردانی ابوالفضل صادقی و «گراویدا» به کارگردانی پویان عطایی شش نمایش برگزیده برای اجرا در رپرتوار تئاتر خیابانی«خودکار» هستند.

او گفت: سی‌وسه‌پل، پل خواجو، میدان امام حسین(ع)، گذر فرهنگی چهارباغ، گذر خیابان سپه، میدان نقش‌جهان و باغ غدیر هفت مکانی است که برای اجرای رپرتوارها در نظر گرفته‌شده‌اند.

امامی افزود: این نمایش‌ها هرروز از ساعت 15 تا 19 در این هفت مکان اجرا دارند که درمجموع درطول هفته جهانی کارآفرینی 150 اجرا تئاتر خیابانی در شهر اصفهان صورت می‌گیرد.

مدیر اجرایی رپرتوار تئاتر خیابانی«خودکار» اظهار کرد: این رپرتوار به همت دفتر تخصصی هنرهای نمایشی اداره هنری و خانه جوان شهرداری اصفهان در حال اجرا است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار