افکار عمومی اصفهان خشکی زاینده‌رود را نمی‌پسندد

تک‌نوازی بانوان که از طرف افکار عمومی و اصفهانی‌های هنردوست پذیرفته شده است  زیر ذره‌بین است و سبب لغو کنسرت خواننده مهم و پرطرفداری همچون علیرضا قربانی می‌شود

افکار عمومی اصفهان خشکی زاینده‌رود را نمی‌پسندد


کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان برگزار نشد اما حواشی و اظهارنظرها درباره این کنسرت لغو شده بعد از گذشت یک ماه هنوز ادامه دارد و با اظهارات معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان، پای افکار عمومی اصفهان نیز به این کنسرت باز شده است. محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان در نشست خبری دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی را تک‌نوازی بانوان عنوان کرده و اذعان کرده که قشر عظیمی از افکار عمومی این موضوع را نمی‌پسندند. اظهارنظر جان‌نثاری با واکنش‌های بسیاری از طرف اصفهانی‌ها روبه‌رو شد؛ بسیاری به این موضوع معترض بودند که چرا معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان از طرف افکار عمومی صحبت کرده است و چطور مهم‌ترین دغدغه افکار عمومی اصفهان یعنی زاینده‌رود نادیده گرفته می‌شود.

اما تک‌نوازی بانوان که از طرف افکار عمومی و اصفهانی‌های هنردوست پذیرفته شده است زیر ذره‌بین است و سبب لغو کنسرت خواننده مهم و پرطرفداری همچون علیرضا قربانی می‌شود خواننده‌ای که تور کنسرت‌هایش در اکثر شهرهای ایران بدون مشکل برگزار شده اما در اصفهان علیرغم داشتن مجوزهای قانونی فرهنگ و ارشاد اسلامی با چالشی عجیب روبه‌رو شده است.
زاینده‌رود موضوع مهم و حیاتی است که باتوجه‌به اهمیت و حساسیت، جنبه امنیتی و سیاسی نیز پیدا کرده است و افکار عمومی اصفهان نیز بر روی تبعات زیست‌محیطی، اقتصادی و اجتماعی تداوم خشکی این رود و هم چنین بارگذاری پروژه‌های جدید انتقال آب از آن (پروژه بن - بروجن) به‌شدت حساس هستند و خواسته‌شان از مسئولان استانی و ملی احیای زاینده‌رود است نه عدم برگزاری یک کنسرت و جلوگیری از نوازندگی زنان در کنسرت‌های دیگر!
اصفهانی‌ها خوب می‌دانند که اصفهان بدون زاینده‌رود مساوی است با فرونشست، نابودی میراث تاریخی، افزایش آلودگی هوا و تشکیل کانون‌های گردوغبار، نابودی اقتصاد و فرهنگ و کشاورزی و در نهایت نابودی جهان شهر اصفهان.
آنچه معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان لازم است که به آن توجه کند، زاینده‌رود است که دغدغه اصلی افکار عمومی اصفهان با هر تفکر و نگرش و دیدگاهی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار