موضوع قطع درختان ناژوان در حال بررسی است

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز اصفهان در گفتگو با اصفهان امروز در واکنش به خبری مبنی بر قطع وسیع درختان در منطقه ناژوان گفت: در گزارش ها واصل شده، تاکنون چنین موردی نداشته ایم و اگر مسئله ای به این وسعت رخ دهد اول ما از آن مطلع می شویم

موضوع قطع درختان ناژوان در حال بررسی است

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز اصفهان در گفتگو با اصفهان امروز در واکنش به خبری مبنی بر قطع وسیع درختان در منطقه ناژوان گفت: در گزارش ها واصل شده، تاکنون چنین موردی نداشته ایم و اگر مسئله ای به این وسعت رخ دهد اول ما از آن مطلع می شویم؛ با این وجود در حال بررسی این مورد هستیم.

مجید عرفان منش ادامه داد: اخیرا چند مورد سرقت درخت در این منطقه رخ داده است که با پیگیری که داشتیم برای آن پرونده قضایی تشکیل شده و به دنبال آن 2 متهم نیز بازداشت شدند.

او گفت: ممکن است در برخی باغات شخصی به دلیل خشکی درختان آنها را قطع کنند که این موضوع را باید از طریق اداره کل جهاد کشاورزی پیگیری کرد و در دایره اختیارات ما قرار ندارد ؛ اما مسئله سرقت را تکذیب نمی کنیم.

عرفان منش تصریح کرد: موضوع رسانه ای شده قطع درختان ناژوان به این شدت که مطرح شده است، نیست با این وجود در حال بررسی و پیگیری آن هستیم و در ادامه نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار