چگونه ارزان ترین تور کیش را رزرو کنیم؟

سفر به کیش ارزان است، اگر چاره و راهکار مسافرت با هزینه‌های پایین را بدانید.

چگونه ارزان ترین تور کیش را رزرو کنیم؟

آنچه که در ادامه این مقاله کاربردی آمده، راهکارهای تجربه‌محور مسافران برای سفر با قیمتی مناسب است. با مطالعه این مطلب می‌توانید ارزان‌ترین سفر کیش را تجربه کنید.

ارزان‌ترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

همیشه در دو بازه مشخص از سال می‌توانید ارزان‌ترین سفرهای کیش را تجربه کنید. یکی از این بازه‌ها، تابستان بوده و دیگری، فصل پاییز است.

تابستان که هوای جزیره، شرجی می‌شود، اولین فرصت سفر با تور کیش از اصفهان ، تهران و مشهد در سال جدید با ارزان‌ترین قیمت‌هاست؛ چون درصد زیادی از مسافران تنها به‌دلیل دمای بالا، قید کیش رفتن را می‌زنند و ارزانی سفر، مسافران را به وجد می‌آورد. در این ایام، با شماره‌گیری 02147627800 و ارتباط‌با پشتیبانی تلفنی تورگردان می‌توانید از پایین‌ترین نرخ تورهای ارزان کیش اطلاعات کاملی دریافت کنید.

جزیره کیش در فصل پاییز هم به‌دلیل شروع مدارس و کلاس‌های آموزشی در سراسر کشور، با خلوتی بسیاری همراه است. آمار سفر در فصل پاییز نسبت‌به شهریور به‌طور قابل توجهی کاهش می‌یابد و جزیره تا حدودی خالی از مسافرهاست. درصورتی‌که در فصل پاییز به کیش سفر کنید، از آب‌وهوا هم رضایت خواهید داشت؛ چرا که هوا نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم.

برنامه‌ریزی برای سفر کیش، نقش پررنگی در کاهش هزینه‌ها دارد

برنامه داشتن برای سفر کردن از اصفهان به سمت جزیره کیش، سهم زیادی در کاهش هزینه‌ها دارد. علاوه‌براین‌ها، تجربه‌ای خوشایند از سفرتان خواهید داشت. برای اینکه برنامه سفرتان را مشخص کنید، کافی است به چند سوال زیر پاسخ بدهید:

1- در چه تاریخی به مسافرت می‌روید؟

وقتی که بدانید در چه فصلی و در کدام ماه می‌خواهید از اصفهان به کیش بروید، از مدت‌ها قبل می‌توانید قیمت‌های اعلام‌شده برای سفر با هواپیما و حتی خودروی شخصی را رصد کنید و با کمترین قیمت ممکن به مسافرت بروید. به‌طور معمول، قیمت تورهای کیش و حتی بلیط هواپیما و هتل به‌طور جداگانه در سایت‌های فعال حوزه گردشگری مثل تورگردان یا کانال‌های تلگرامی، روزانه اطلاع‌رسانی می‌شود. طبق تجربه مسافران، قیمت بلیط هواپیما در روزهای ابتدایی شروع تابستان، بیشتر از حالت نرمال و عادی است. درحالی‌که روزهای پایانی شهریور، زمان بهتری از نظر قیمتی است.

2- مسافرت شخصی را ترجیح می‌دهید یا تور مسافرتی؟

تور مسافرتی یا مسافرت شخصی، دو راه اصلی و رایج برای رفتن گردشگران اصفهانی به سمت جزیره است. هر دوی این روش‌ها با هزینه‌هایی همراه‌اند. اگر بخواهید تا بندر چارک بروید، یک ماشین با ظرفیت باک حدود 70 لیتر را دست کم باید یک الی دوبار پر کنید. علاوه‌براین‌ها، هزینه‌های استراحت بعد از توقف در مسیرهای بین راهی را هم درنظر بگیرید. درصورتی‌که بخواهید در دی ماه 1402 با بلیط هواپیما یک‌طرفه به جزیره بروید، هزینه هر نفر در حدود یک میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.

مسافرت شخصی به جزیره کیش

شاید قیمت بنزین برای رسیدن به جزیره، خیلی زیاد نباشد؛ اما قیمت وعده‌های ناهار و شام به‌همراه هزینه‌های اسکان در بین شهرها، چیزی بیشتر از قیمت بلیط هواپیمای یک‌طرفه برای هر نفر خواهد بود. برای سفری ارزان به کیش ، قیمت بلیط هواپیما با تور مسافرتی، کمتر از هزینه‌های سفر با خودروی شخصی برای هر یک نفر است.

مبدا سفرتا کجاست؟

اگر در جنوب ایران و در شهری مثل بندرعباس باشید، هزینه بلیط هواپیما یک‌طرفه تا جزیره، حدودا کمتر از یک میلیون تومان است. درصورتی‌که در شهرهایی مثل اصفهان، تهران، اهواز، یزد، رشت و مشهد باشید، قیمت بلیط هواپیما از یک میلیون تومان بیشتر است.

در حالت عادی، قیمت این بلیط‌ها برای مقصد کیش، بدون تخفیف است. اگر این بلیط‌ها را به‌همراه بسته اقامتی خریداری کنید، قیمت‌ها به‌همراه تخفیف، مناسب‌تر است. طبق تجربه مسافران، تور کیش از اصفهان در سایت تورگردان (https://tourgardan.com/) که شامل بلیط هواپیما رفت‌وبرگشت و اقامت در هتل‌های 2 ستاره تا 5 ستاره است، قیمت مناسب‌تری نسبت‌به تک بلیط هواپیما دارد. در بسیاری‌از مواقع، این بسته‌های سفر با تخفیف همراه‌اند که می‌توانید برای سفری ارزان به کیش ، روی آن‌ها حسابی ویژه باز کنید.

در جزیره کیش، کجا اقامت می‌کنید؟

بعد از بلیط هواپیما اصفهان به کیش، نوع اقامتگاه در برآورد نهایی هزینه‌های کیش از اهمیت زیادی برخوردار است. هتل یا سوئیت، کدام یک را برای سفری ارزان انتخاب می‌کنید؟ به‌طور معمول، سوئیت‌ها برای سفرهای خانوادگی با جمعیت نسبتا زیاد، انتخاب بسیار خوبی است. بعد از آن، هتل‌های 2 ستاره و 3 ستاره هم به‌لحاظ قیمتی، گزینه‌های پیشنهادی خوبی‌اند. در لیست زیر، تعدادی از هتل‌های 2 ستاره و 3 ستاره ارزان جزیره کیش را آورده‌ایم تا از جزئیات اقامتگاه‌های به‌صرفه و اقتصادی سفرتان مطلع باشید:

هتل‌های 3 ستاره ارزان (به‌ترتیب)

هتل‌های 2 ستاره اقتصادی (به‌ترتیب)

هتل گلدیس کیش

هتل فانوس کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل پانیذ کیش

هتل سان رایز کیش

هتل ققنوس کیش

هتل جام جم کیش

هتل ستاره کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل شباویز کیش

هتل آفتاب شرق کیش

-

هتل رُیان قائم کیش

-

هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره جزو اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت جزیره محسوب نمی‌شوند. به‌همین خاطر در لیست هتل‌های اقتصادی و ارزان، ذکر نشده‌اند.

علاوه‌بر نوع اقامتگاه، واحدی که انتخاب می‌کنید، نقشی عمده در تعیین قیمت هر شب اقامت دارد. قیمت اتاق‌های دوتخته در مقایسه‌با اتاق‌های سه‌تخته و چهارتخته، بیشتر است. اگر بین سوئیت و اتاق‌های چندتخته تردید دارید، بنابه تجربه بهتر است که اتاق‌های چندتخته را انتخاب کنید تا هزینه کمتری بپردازید.

انتخاب اقامتگاه ارزان برای سفر ارزان به کیش

چند روز در کیش اقامت خواهید داشت؟

هزینه‌ای که برای رزرو اقامتگاه در جزیره می‌پردازید، به رده سنی مسافرها و تعداد روزها و شب‌های اقامت بستگی دارد. حال هر چقدر زمان اقامت شما بیشتر باشد، هزینه‌های سفر کیش هم بیشتر خواهد بود. به‌طور معمول، با 3 شب و 4 روز اقامت می‌توانید تفریحات آبی و غیر آبی جزیره را تجربه کنید و از سفرتان رضایت داشته باشید. در ضمن، اقامت در 3 شب و 4 روز، هزینه معقولی دارد که مطمئنا از پس آن برمی‌آیید.

چند راهکار جزئی دیگر برای سفر ارزان به کیش

حتی بعد از اینکه به جزیره سفر کردید و در اقامتگاهتان مستقر شدید، می‌توانید روش‌هایی را برای کاهش هزینه‌ها درنظربگیرید. خرید سوغات از مراکز خرید ارزان‌قیمت، یکی‌از همین راهکارهاست. همچنین، به‌جای تاکسی، بهتر است از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید. پخت‎وپز در محل اقامتگاه به‌جای استقبال از رستوران‌های جزیره هم راه‌حلی اقتصادی در نوع خودش محسوب می‌شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار