تکلیف شورای شهر بهارستان پس از یک ماه مشخص شد+اسامی جدید

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا استان اصفهان گفت: پس از کش و قوس فراوان امروز نتایج نهایی شمارش آرا پس از جمع بندی هیأت نظارت و هیأت اجرایی انتخابات اعلام شد.

تکلیف شورای شهر بهارستان پس از یک ماه مشخص شد+اسامی جدید

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا استان اصفهان گفت: پس از کش و قوس فراوان امروز نتایج نهایی شمارش آرا پس از جمع بندی هیأت نظارت و هیأت اجرایی انتخابات اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری یک روز پس از پایان رای‌گیری نوبت به اعلام نتایج شوراهای شهر و روستا رسیده بود تا بعد از شمارش آرای شهرها نتایج نهایی اعلام شود؛ البته به‌ واسطه تکثر نامزدهای شورای پنجم اعلام نتایج به‌ویژه در کلان‌شهرها زمان بیشتری نسبت به انتخابات ریاست جمهوری نیاز داشت.

یکی از شهرهایی که تا امروز حواشی زیادی درباره انتخابات شورای شهر آن ایجاد شده، شهر بهارستان است که از همان روز جمعه 29 اردیبهشت وارد حاشیه شد و این حاشیه تا امروز نیز ادامه داشته است.

در همین رابطه اکبر ترکی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازشماری آرای کل صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات شورای شهر بهارستان اظهار کرد: شکایات متعددی از شمارش آرای انتخابات شورای شهر بهارستان وجود داشت؛ ابتدا برخی از صندوق‌ها بازشماری شد که پس از مشخص شدن اختلافات چشم‌گیر در یکی از صندوق‌ها، هیأت نظارت استان اصفهان به این نتیجه رسید تا بازشماری در کلیه صندوق‌ها بازشماری شود و اگر حقی تضییع شده احقاق حق صورت گیرد.

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان گفت: شکایت‌های دیگری نیز از شمارش آرای انتخابات شورای شهر بهارستان وجود داشته که قابل بررسی بوده و پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام احمد سالک رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا استان اصفهان امروز از پایان برخی حواشی در انتخابات شورای شهر بهارستان خبرداد و به خبرنگار فارس گفت: پس از کش و قوس فراوان امروز (30 خرداد ماه) نتایج نهایی شمارش آرا پس از جمع بندی هیأت نظارت و هیأت اجرایی انتخابات اعلام شد که بر اساس آن:

اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بهارستان عبارت‌اند از:

1- خدابخش شمسی

2- مجتبی محبی

3- محمدابراهیمی

4- مهدی نصر

5- نبی الله مؤمنی

6- بتول نوربخش

7- زهره فرهادی

و اعضای علی البدل

8- کریم الله رضایی

9- معصومه گودرزی

به این ترتیب رضایی و گودرزی که از اعضای اصلی معرفی شده بودند با بازشماری آرا جای خود را به نوربخش و فرهادی دادند.این نتایج به تایید هیات نظارت شهرستان رسیده و برای تایید نهایی به هیات نظارت استان ارجاع شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار