برگزاری مراسم روز قدس در مصلای اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در مصلای اصفهان گفت: بر این اساس مسیرهای جدید پنج گانه برای راهپیمایی این روز اعلام شده است.

برگزاری مراسم روز قدس در مصلای اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در مصلای اصفهان گفت: بر این اساس مسیرهای جدید پنج گانه برای راهپیمایی این روز اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر عسگری پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه روز قدس محور وحدت جهان اسلام است، اظهار داشت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین، ترسیم پیامدهای ابتکار حضرت امام(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، تاکید بر جعلی بودن رژیم صهیونیستی و یادآوری جنایات این رژیم منحوس، انزجار جهانی از فعالیت‌های رژیم غاصب صهیونیستی از جمله اهداف مهم برگزاری این روز است.

وی با اعلام برنامه‌های روز جهانی قدس به تغییر مسیرهای راهپیمایی این روز در اصفهان اشاره و افزود: در راستای رفاه حال روزه‌داران در شرایط خاص و گرم ماه رمضان امسال، مراسم روز جهانی قدس در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و مسیرهای راهپیمایی نیز در مسیر مصلا خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه این تغییر محل برگزاری مراسم به شکل آزمایشی است، بیان داشت: بر این اساس پنج مسیر برای راهپیمایی روز جهانی قدس به سمت مصلای اصفهان مشخص شده است.

وی ادامه داد: در مسیر شماره یک راهپیمایان از مبدا گلستان شهدا به میدان بسیج رفته و خیابان آزاداگان، چهارراه فرایبورگ و خیابان مصلی را به سمت مصلای نماز جمعه طی می‌کنند.

عسکری بیان داشت: مسیر شماره دو از مسجد حجت اکبر آغاز و با عبور از خیابان‌های شیخ صدوق و شهید نیکبخت شرقی به مصلا ختم می‌شود.

وی اضافه کرد: در مسیر شماره سه مسجدالمهدی به عنوان مبدا درنظر گرفته شده است و سپس راهپیمایان با عبور از مرداویج و خیابان فرایبورگ به سمت خیابان مصلی می‌روند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه مسیر شماره چهار نیز شامل میدان فیض، خیابان میر، خیابان مصلی به سمت مصلای نماز جمعه است، گفت: در مسیر شماره پنج راهپیمایان از مسجد موسی‌بن جعفر حرکت و سپس خیابان‌های حکیم نظامی، نظر شرقی و میر را به سمت مصلای نماز جمعه طی خواهند کرد.

وزیر سابق اطلاعات سخنران ویژه مراسم روز قدس در اصفهان

وی با بیان اینکه سخنران ویژه مراسم روز قدس در اصفهان حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات است، تاکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه آغاز و مراسم مصلای اصفهان نیز در ساعت ۱۱ و ۳۰ آغاز می‌شود.

عسگری با اشاره به اینکه بهتر است مردم زیرانداز و چتر به منظور حفاظت از آفتاب تابستانی را به همراه داشته باشند، ابراز داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در حدود ۱۷۰ نقطه از استان اصفهان برگزار خواهد شد، به یقین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همچون همیشه با صلابت بوده و همچون خاری در چشم ظالمان جهان و دشمنان نظام خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار