بایدها و نباید های رزرو هتل در مشهد!

مشهد یکی از شهرهای توریستی است که در طی سال مسافرین بی‌شماری را در دل خود جای می‌دهد. برخی به خانه اقوام در این شهر سری می‌زنند. عده‌ای خانه ویلایی برای خود مهیا می‌کنند و بسیاری به هتل‌های بی‌شماری که در مشهد دایر شده است برای اقامت مراجعه می‌کنند.

بایدها و نباید های رزرو هتل در مشهد!

از همین رو بر خود واجب دانستیم تا برخی از نکاتی که برای رزرو هتل پیش از مراجعه به این شهر نیاز است را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. در همین راستا نیز توصیه می‌کنیم برای خرید بلیط ارزان رشت مشهد علی بابا و رزرو هتل در مشهد به وب‌سایت معتبر علی بابا سری بزنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شمارا با بایدونبایدهای رزرو هتل در مشهد آشنا کنیم.

بایدونبایدها رزرو هتل در مشهد

اصول و ضوابطی در هتل‌های ایران به‌خصوص هتل‌های مشهد در حال اجرا است که نیاز است شما با بخشی از آن‌ها آشنایی پیدا کنید تا در زمان رزرو هتل با مشکل روبرو نشوید. البته باید شما هم با نکاتی برای رزرو بهتر و کاربردی تر هتل آشنا شوید.

زمان ورود و خروج به هتل

از زمان ورود شما به هتل تا زمان خروج شما هزینه اقامت از شما دریافت می‌شود. به همین منظور نیاز است این ساعت را در ابتدای ورود جویا شوید تا با ماندن بیشتر از تایم خروج متحمل پرداخت هزینه اضافه نشوید. در اکثر هتل‌های مشهد ساعت ۲ بعدازظهر را برای ساعت ورود مسافران در نظر می‌گیرند و ساعت ۱۲ ظهر را برای تحویل گرفتن اتاق مدنظر قرار می‌دهند. شاید در برخی از هتل‌ها این تایم تفاوت داشته باشد پس این مهم را همیشه در بدو ورود جویا شوید. شما اگر دیرتر از ساعت ۲ بعدازظهر اتاقتان را تحویل دهید در برخی هتل‌ها تا ۵۰ درصد و برخی دیگر %۱۰۰ هزینه یک‌شب اقامت از شما دریافت می‌شود.

رزرو هتل در مشهد

هتل‌های ارزان‌قیمت به‌قصد تفریح

شما اگر نمی‌خواهید مدت‌زمان زیادی را در هتل سپری کنید پس‌نیازی نیست هتل گران‌قیمتی را رزرو کنید. چون بیشتر تایم خود را در بیرون از هتل به گشت‌وگذار می‌پردازید و تنها برای خواب به هتل می‌روید. وقتی شما هزینه زیادی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره بپردازید، اما در مشهد به‌قصد تفریح مدام بیرون از هتل باشید بی‌دلیل هزینه اضافه‌ای را تنها به‌قصد خواب متحمل شده‌اید.

سن قانونی برای رزرو هتل

یکی از قانون‌های که به متصدیان هتل برای اجاره دادن اتاق‌ها گفته می‌شود بررسی دقیق مدارک شناسایی افراد است. این امر به این دلیل است که افراد زیر ۱۸ سال اجازه اقامت در هتل را به تنهایی ندارند. پس اگر به‌صورت آنلاین به رزرو هتل پرداخته‌اید و تصور می‌کنید می‌توانید مسئولین هتل را دور بزنید و به اتاق خود بروید سخت در اشتباه هستید. چون آن‌ها در بدو ورود شما به‌دقت مدارک شناسایی شمارا بررسی می‌کنند و شما ب هیچ عنوان نمی‌توانید سن حقیقی خود را پنهان کنید.

لغو اتاق هتل به‌قصد استرداد پول

شما اگر به‌صورت آنلاین اتاقی را در یک هتل برای خود رزرو کرده باشید در تایم نزدیک به اقامتتان اگر اقدام به کنسلی آن کنید باید هزینه جریمه منحصر به هر هتل را پرداخت کنید. این را به یاد داشته باشید که اگر ۲۰ روز قبل از اقامت در هتل اقدام به لغو رزرو خود کنید آن هتل موظف است هزینه پرداخت‌شده شما به‌صورت پیش‌پرداخت را تمام و کمال به شما برگرداند. این اعداد و ارقام ممکن است در برخی هتل‌های مشهد با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

۱۱ تا ۲۰ روز پیش از اقامت و لغو رزرو ۲۰ درصد جریمه

۱۰ تا ۶ روز پیش از اقامت و لغو رزرو ۳۰ درصد جریمه

۵ روز تا ۴۸ ساعت پیش از اقامت و لغو رزرو ۷۰ درصد

خدمات هتل را بررسی کنید

اگر می‌خواهید یک سفر بی‌نقص را تجربه کنید به‌دقت به خدماتی که هتل‌ها ارائه می‌دهند توجه داشته باشید. برفرض اگر برای رزرو یک هتل در لیست آن نوشته‌شده بود منوی صبحانه انتظار این را نباید داشته باشید که یک منوی باز برای پذیرایی از شما مهیا است. در بسیاری از مواقع تنها نان و پنیر و چای برای منوی صبحانه هتل‌ها در نظر گرفته می‌شود. یا اگر می‌خواهید برای یک سفر کاری به مشهد بروید بررسی کنید که آیا در این هتل بخش لاندری و خشک‌شویی برای لباس‌های شما وجود دارد یا خیر؟

سرویـس Only Room اتاق بدون غذا

سرویس bed & breakfast اتاق +یک وعده صبحانه

سرویـس half board اتاق +صبحانه+ یکی از دو وعده ناهار یا شام

سرویس full board اتاق+ صبحانه+ناهار +شام

رزرو هتل در مشهد

شرایط حضور زوجین در هتل

زوج ای ایرانی که برای اقامت در هتل مشهد می‌خواهند یک سوئیت مشترک داشته باشند. پیش از رزرو هتل باید بدانند که داشتن کارت ملی یا شناسنامه یکی از زوجین الزامی است. در صورت ازدواج موقت نیز باید صیغه نامه معتبری برای رزرو اتاق ارائه شود. خانم‌های مجرد سال‌های گذشته به تنهایی نمی‌توانستند برای اقامت به هتل بروند اما این روزها با داشتن مدرک شناسایی این امر برای خانم‌ها نیز مهیا شده است.

رزرو هتل

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای رزرو هتل باید نکاتی را مدنظر قرار دهید تا متضرر نشوید. به‌عنوان‌مثال اگر به‌قصد سیاحت به مشهد سفر می‌کنید نیازی به اجاره هتل‌های لوکس و گران‌قیمت نیست چون شما تنها برای خواب به هتل می‌روید. یا اگر برای کار به مشهد سفر می‌کنید از وجود لاندری در هتل مطمئن شوید. زوجین برای استفاده از اتاق مشترک صیغه نامه و شناسنامه به همراه داشته باشند.

سن قانونی برای رزرو اتاق ۱۸ سال است و خانم‌ها نیز با ارائه مدرک شناسایی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. ساعت ورود و خروج عموماً ۲ ظهر و ۱۲ ظهر است. با لغو اتاق پیش از زمان مقرر و مشخص متناسب با دوره‌ای که شما اتاق را کنسل کرده‌اید نیز باید هزینه شما استرداد شود. امید است مطالب ارائه‌شده در راستای رزرو اتاق در هتل‌های مشهد موردتوجه شما قرارگرفته باشد. اگر می‌خواهید تجربه خوشی از سفر داشته باشید برای خرید بلیط ارزان رشت مشهد و رزرو هتل در مشهد نیز می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار