در پریس کتاب اصفهان

جشن امضای کتاب «دو دستی» منصور ضابطیان در اصفهان برگزار می‌شود

جشن امضای کتاب «دو دستی» سفرنامه و عکس‌های منصور ضابطیان روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری رادیو و تلویزیون، پادکست ساز، سفرنامه نویس و تهیه‌کننده ایرانی، امروز دوشنبه 14 اسفند در پردیس کتاب اصفهان برگزار می‌شود.

جشن امضای کتاب «دو دستی» منصور ضابطیان در اصفهان برگزار می‌شود

جشن امضای کتاب «دو دستی» سفرنامه و عکس‌های منصور ضابطیان روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری رادیو و تلویزیون، پادکست ساز، سفرنامه نویس و تهیه‌کننده ایرانی، امروز دوشنبه 14 اسفند در پردیس کتاب اصفهان برگزار می‌شود. در این رویداد با حضور منصور ضابطیان قرار است علاقه‌مندان با منصور ضابطیان گپ و گفتی درباره ژاپن، فرهنگ و سفر به این کشور داشته باشند و پس از آن کتاب سفرنامه این مجری و سفرنامه‌نویس رونمایی و برای علاقه‌مندان امضا شود. در معرفی کتاب «دو دستی» اثر منصور ضابطیان که توسط ناشر منتشر شده آمده است: این سفرنامه هم نوشته و منتشر شد، این بار به بهانه سفر به ژاپن. سرزمین کیمونوهای پر گل، معبدهای باشکوه، خوراکی‌های هزار رنگ و مردمی محترم و گاه عجیب. خوشحالم که یازدهمین سفرنامه‌ام درباره سرزمینی ست که ایرانی‌ها دوستش دارند و درباره آن بسیار کنجکاوهستند. «دو دستی» بهانه خوبی ست تا دوباره دور هم جمع شویم واین بار از ژاپن بگوییم. امسال هم شهر به شهر می‌آیم تا دیدار کنیم و از سفر، کتاب و فرهنگ حرف بزنیم. آن هم در روزگاری که صدای فرهنگ در هیاهوی نعره‌های ابتذال و بی‌فرهنگی آوازی خاموش است. سال‌هاست که سفر می‌روم و می‌نویسم. درآغاز هر سفر، دوستانم و بسیاری از کسانی که کارهایم را دنبال می‌کنند از من می‌پرسند مقصدم کجاست و من مقصدم را می‌گویم. واکنش‌ها معمولا متفاوت است. بعضی‌ها هیجان زده می‌شوند و می‌گویند که دوست دارند یک روز به آنجا بروند و خیلی‌ها هم سری تکان می‌دهند و برایم آرزوی موفقیت می‌کنند. اما درباره‌ی ژاپن انگار جریان فرق می‌کند، تقریبا همه‌ی کسانی که به آنها می‌گویم عازم ژاپن هستم اول با تعجب می‌پرسند: «واقعا» و بلافاصله می‌گویند که چقدر دوست دارند درباره‌ی ژاپن بیشتر بدانند. خیلی از آن‌ها اعتراف می‌کنند که بزرگ‌ترین آرزویشان دیدن ژاپن است!

جشن امضای کتاب «دو دستی» اثر منصور ضابطیان دوشنبه 14 اسفند ساعت 18 در پردیس کتاب اصفهان واقع مجموعه سیتی سنتر طبقه سوم برگزار می‌شود، ورود برای علاقه مندان آزاد است. این اولین مراسم رونمایی از کتاب و جشن امضای کتاب «دو دستی» است پس از اصفهان، جشن امضای کتاب در مشهد برگزار می‌شود و سال آینده علاقه مندان تهرانی سفرنامه خوانی میزبان جشن امضای کتاب خواهند بود.

402

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار