آغاز به کار همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب»

حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی از امروز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» را با دو موضوع هنر انقلاب و اصفهان برگزار می کند.

آغاز به کار همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب»

رسول هنرمند مدیرواحد هنرهای نمایشی حوزه هنری اصفهان در گفت و گو با اصفهان امروز با اشاره به برگزاری این همایش به مدت یک هفته در اصفهان گفت: در ششم فروردین 1403 فراخوان این همایش برای اهالی تئاتر استان اصفهان منتشر شد که 32 گروه نمایشی آثار خود را به این فراخوان ارسال کردند.
او ادامه داد: از میان این 32 اثر که با موضوعات هنر انقلاب و اصفهان ارسال شده بود در مجموع 11 اثر برای اجرا انتخاب شدند که 5 اثر برای اجرا در این هفته انتخاب شدند و از امروز بعدازظهر ساعت 16 این همایش با اجرای نمایش «گمشدگی» در مقابل خانه هنرمندان اصفهان آغاز به کار می کند.
هنرمند افزود: علاوه بر خانه هنرمندان اصفهان(پارک ایثارگران) این نمایش ها در حیاط عمارت تاریخی سعدی (گذرسعدی) ، پردیس سینمایی سوره واقع در خیابان آمادگاه در سه نوبت بعدازظهر به نمایش درخواهد آمد.
مدیرواحد هنرهای نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایشها در هفته هنرانقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نمایش «رزمنده» به کارگردانی میکائیل ابراهیمی، نمایش «گمشده» به کارگردانی حسین اصفهانی، نمایش «رستاخیز1445» به کارگردانی ابوالفضل شریفی، نمایش «گمشدگی» به کارگردانی ابوالفضل صادقی، نمایش «غصه آب» به کارگردانی صفیه اشجع از جمله آثاری است که در این هفته در اماکن نامبرده به اجرا در می آید.
گفتنی است،گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی از روز 20 فروردین ماه تا 27 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار