انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ در اصفهان اطفا شد+عکس و فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیاتی از حادثه حریق گسترده در مغازه تولید و توزیع رنگ در خیابان معراج اعلام کرد.

انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ در اصفهان اطفا شد+عکس و فیلم
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حادثه حریق گسترده در مغازه تولید و توزیع رنگ در خیابان معراج اصفهان اطفا شد.
سرآتشیار محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت 12 و 57 دقیقه ظهر امروز حادثه حریق مغازه تولید و توزیع رنگ در خیابان معراج به سامانه 125 آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد. وی با بیان اینکه اولین ایستگاه آتش‌نشانی 3 دقیقه بعد از حریق در محل حادثه حاضر شد، گفت: در زیرزمین مغازه چندین کپسول 11 کیلویی گاز مایع و تعداد زیادی اسپری رنگ بود که بر اثر حریق در حال انفجار بود.
شریعتی با بیان اینکه به دلیل گستردگی حریق از 6 ایستگاه آتش‌نشانی دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند، گفت: مقدار زیادی مواد سریع‌الاشتعال مانند تینر و اسپری‌های رنگ داخل مغازه بود و سبب شده بود آتش از زیرزمین مغازه آغاز و 3 طبقه این ساختمان را فرا بگیرد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: به دلیل محرز نبودن سکونت افراد در طبقه بالای مغازه، یک تیم عملیاتی اطفای مغازه را انجام دادند و تیم دوم وارد ساختمان شدند و جستجو کردند که داخل ساختمان کسی نبود اما چون آن ساختمان هم تحت تآثیر دود و حریق شده بود، نسبت به اطفای آن اقدام کردند.
وی با انتقاد به ازدحام جمعیت برای تماشای حادثه آتش‌سوزی عنوان کرد: با توجه به اینکه مغازه در داخل یک فرعی بود و دسترسی را برای نیروهای آتش‌نشانی مشکل کرده بود، حجم زیادی از مردم نیز برای تماشا آمده بودند که کار نیروهای آتش‌نشانی را مختل کرده بود و اسپری‌های رنگ بر اثر حریق به بیرون پرتاب می‌شد و خطراتی را به دنبال داشت. شریعتی با تأکید بر اینکه مردم موقع بروز چنین حوادثی از تجمع و تماشای حادثه جداً خودداری کنند، خاطرنشان کرد: این حادثه بدون تلفات جانی مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی در حال شعله زنی و پاکسازی محل هستند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار