بازوبند کاپیتانی پرافتخارترین تیم ایران بر دستان چه کسی بسته می‌شود

با انقلاب صورت گرفته در سپاهان طی فصل گذشته و خداحافظی حاج‌صفی از سپاهان، موضوع بستن بازوبند کاپیتانی در این تیم کمی پیچیده شده است.

بازوبند کاپیتانی پرافتخارترین تیم ایران بر دستان چه کسی بسته می‌شود

با انقلاب صورت گرفته در سپاهان طی فصل گذشته و خداحافظی حاج‌صفی از سپاهان، موضوع بستن بازوبند کاپیتانی در این تیم کمی پیچیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از خداحافظی محرم نویدکیا از دنیای فوتبال، موضوع بازوبند کاپیتانی در تیم سپاهان کمی پیچیده شد.

تا پیش از خداحافظی نویدکیا هیچ سرمربی و بازیکنی این اجازه را نداشت با توجه به محبوبیت این بازیکنان حرف از بازوبند کاپیتانی بزند و در زمانی که نویدکیا در میدان حضور داشت، کاپیتان اول بی چون و چرای سپاهان بود.

در چند فصل آخر عمر فوتبالی این بازیکن و با توجه به مصدومیت‌ها و آماده نبودن‌های او، بسیار فرصت برای دیگر بازیکنان پیش می‌آمد تا بازوبند پرافتخارترین تیم ایران را در بازو ببیند؛ بازیکنانی همچون هادی عقیلی، رحمان احمدی، حسین پاپی و در این اواخر حتی رسول نویدکیا از این شانس برخوردار بودند.

فصل گذشته و در پی انقلابی که یک سپاهانی به نام عبدالله ویسی در این تیم ایجاد کرد، دیگر بازیکن با تجربه و قدیمی زیادی در سپاهان نماند که سودای کاپیتانی داشته باشد و تنها چند بازیکن با این ظرفیت در سپاهان باقی ماندند.

درخشش احسان حاج‌صفی و بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی، این کلاس را به او داد تا بتواند جانشین شایسته‌ای برای کاپیتان محبوب طلایی‌پوشان باشد و او به طور رسمی کاپیتان این تیم معرفی شد.

حسین پاپی بازیکن قدیمی سپاهان که به جز این تیم در هیچ تیم دیگری توپ نزده است و شریک غم‌ها و شادی‌های این تیم بوده تجربه بیشتری برای بستن بازوبند کاپیتانی داشت، اما معمولاً فرصت کمتری به او برای خودنمایی در زمین می‌رسید و زمانی هم که به میدان می‌آمد، بازوبند کاپیتانی به او سپرده می‌شد.

رسول نویدکیا هم در غیاب این دو بازیکن کاپیتان سوم سپاهان بود که در فصل گذشته در چند بازی و در غیاب حاج‌صفی کاپیتانی سپاهان را بر عهده داشت اما در این فصل با رفتن حاج‌صفی مشخص نیست کاپیتان اول طلایی‌پوشان چه کسی است.

از طرف دیگر حسین پاپی جایگاه ویژهای در تفکرات کرانچار ندارد که در تمامی بازی‌ها این وظیفه را به دوش بکشد و با توجه به نبود بازیکن با تجربه و قدیمی در سپاهان محتمل‌ترین گزینه برای بستن بازوبند پرافتخارترین تیم ایران کسی نیست جز برادر کاپیتان محبوب طلایی‌پوشان یعنی رسول نویدکیا.

همچنین شایعاتی مبنی بر بازگشت علی کریمی به سپاهان به گوش می‌رسد که در صورت تحقق این اتفاق و با توجه به درخشش این بازیکن در سال‌های اخیر می‌تواند جانشینی برای حاج‌صفی باشد؛ به جز کریمی، میلاد سرلک با سن کم خود اما از جمله بازیکنان قدیمیی و باتجربه سپاهان است و او هم می‌تواند گزینه آخر کرانچار در این رابطه باشد.

حسن جفری بازیکن پیشین سپاهان که از تیم‌های پایه همین باشگاه رشد کرده بود، پس از دو فصل دوری مجدد به تیم خود بازگشته است و او نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های کاپیتانی باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار