نصوحی:باید زمین‌های مورد اختلاف مالکان شخصی و آستان قدس تعیین تکلیف شود

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان درخصوص تعیین تکلیف زمین‌های مورد اختلاف شهروندان و آستان قدس گفت: ضروری است، زمین‌های مورد اختلاف تعیین تکلیف شود.

نصوحی:باید زمین‌های مورد اختلاف مالکان شخصی و آستان قدس تعیین تکلیف شود

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان درخصوص تعیین تکلیف زمین‌های مورد اختلاف شهروندان و آستان قدس گفت: ضروری است، زمین‌های مورد اختلاف تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ عباسعلی نصوحی شامگاه چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه منطقه هشت یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق شهرداری اصفهان است،‌اظهارداشت: در این منطقه از شهرداری ۲۷۰ هزار نفر جمعیت از اقوام و فرهنگ‌های مختلف ایرانی زندگی می‌کنند.

وی در ادامه به فعالیت دو ساله خود در سمت مدیر منطقه در این منطقه از شهرداری اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: زمانی که به این منطقه وارد شدم واسطه‌گری و دلالی بیداد می کرد و بیشترین توان خود را برای حذف این واسطه‌ها به کار گرفتیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان پروژه در قالب چهار مرحله افتتاحیه انجام شده است، افزود: اعتبارات منطقه هشت در سال ۹۵ بیش از ۱۲۲ میلیارد و در سال ۹۶ نیز ۱۳۲ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اجرای ۲۷ میلیارد تومان آسفالت معابر در منطقه هشت شهرداری اصفهان اضافه کرد: همچنین طرح‌های پیاده‌رو سازی، فضای سبز و آبیاری نوین نیز در این منطقه اجرایی شده است.

خرید و فروش زمین‌های قولنامه‌ای معضل منطقه ۸ شهرداری اصفهان

نصوحی در ادامه خرید و فروش زمین‌های قولنامه‌ای را معضل منطقه هشت شهرداری اصفهان عنوان کرد و افزود: از این رو از شهروندان درخواست داریم که از خرید و فروش این زمین‌ها خودداری کنند چراکه خودشان متضرر می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو جایگاه کوچک سوخت در منطقه هشت جانمایی شده است، ابراز داشت: راه‌اندازی هفت جایگاه دیگر نیز در دستور کار است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان همچنین با اشاره به اینکه در زمینه پلاک‌کوبی منازل ضعیف عمل کرده‌ایم،‌ تصریح کرد: برای این امر نیز طی دو ماه گذشته قراردادی را با پیمانکار به امضا رساندیم که این طرح در منطقه هشت شهرداری اجرایی شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص تعیین تکلیف زمین‌های مورد اختلاف شهروندان و آستان قدس رضوی نیز اضافه کرد: ۷۲ حبه زمین در این زمینه مورد اختلاف است که مالک این زمین‌ها اسناد ۲۰ حبه زمین را دارند و این در حالی است که ۵۲ حبه زمین دیگر اسنادی ندارند و آستان قدس و مالک شخصی ادعای این زمین‌ها را دارند.

نصوحی تصریح کرد: از فرماندار،‌ شهردار و شورای شهر اصفهان درخواست داریم تا هر چه زودتر تکلیف زمین‌های این منطقه را نیز مشخص کنند چراکه بسیاری از پروژه‌های شهرداری نیز در این زمین‌ها قفل شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار