مسعود صرامی؛ بنیانگذار اصفهان سیتی سنتر و شهرک سلامت

رونق توریسم سلامت راه توسعه اقتصادی اصفهان است

اسـتاندار جدیـد اصفهـان بـه زودی معرفی می‌شـود. هفته‌هاسـت کـه گمانه‌زنی‌های مختلفـی درر ابطه با اسـتاندار جدید اصفهان انجام می‌شـود و هـر روز نامی به فهرسـت احتمالی اسـتانداران اصفهان اضافه می‌شـود. امـا پیش از این باید دید اسـتان اصفهـان چـه قابلیت‌هایـی دارد و مهمتریـن چالش‌هـا و راهکارهـای پیش‌روی اسـتاندار جدید چـه خواهد بود. اصفهـان امروز در گفتگو بـا برخی چهره‌هـای تأثیرگذار در اصفهان بـه ویژگی‌های اسـتاندار اصفهان و چالش‌هـای او پرداخته کـه در ادامه میخوانید:

رونق توریسم سلامت راه توسعه اقتصادی اصفهان است

مسعود صرامی؛ بنیانگذار اصفهان سیتی سنتر و شهرک سلامت در مورد ویژگی‌های استاندار جدید اصفهان و شرایط موجود، گفت:

قابلیت‌های استان اصفهان

پتانسیل جذب توریست بخصوص توریسم سلامت چه داخلی و چه خارجی که ماندگاری آنها بیش از چهل روز در اصفهان خواهد بود، بالاترین راه توسعه اقتصادی برای شهر اصفهان ایجاد می‌کند.

دولت باید یک استاندار غیرسیاسی که منافع یک جناح را در نظر نداشته باشد و اولویت او توسعه شهر، آرامش مردم، از بین بردن غم و غصه و ایجاد شادی و نشاط در اولویت ایشان باشد را انتخاب کند.

 

مهم‌ترین چالش‌های اصفهان

الف) چالش‌های اصلی استان بکاری گیری افراد غیربومی در ادارات که هیچ تعصبی نسبت به اصفهان ندارند.

 ب) انتخاب افراد ناکارآمد سیاسی و حزبی بجای افراد با خرد و غیرسیاسی است.

 د) نبود قانون مقابله با افرادی که در هر جایگاهی، با توجیه و ترساندن افراد متعهد از حمایت دستگاه قضایی از آنها برای رسیدن به اهداف غیرقانونی، نظر فکری و فردی خود را حاکم بر قوانین کشوری می‌دانند.

 ح) اجبار به قبول قیمت‌های دستوری که به دلیل نبود امکانات اقامتی، غذایی، تفریحی مرغوب نارضایتی مسافر را به همراه خواهد داشت.

 

راهکارها

راهکار کوتاه‌مدت جلب اعتماد عمومی به کلیه ارگان‌های استانی نسبت به تعهدات آنها به فعالین اقتصادی است و راهکار بلندمدت نیز ایجاد یک سازمان مستقل به‌عنوان حفظ و صیانت از سرمایه‌گذاری با پشتوانه قضایی که بتواند جلوی قانون‌شکنانی که منافع خود را به منافع شهر ارجح می‌دانند بایستد و کلیه کارهای اقتصادی به بخش خصوصی سالم واگذار شود.

ویژگی‌های استاندار

مدبر، شجاع، غیرسیاسی و متعهد به وعده‌های خود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار