راهکار شهرک سلامت اصفهان برای تسهیل دسترسی بیماران به پارکینگ

مدتی است که پارکینگ شهرک سلامت، مورد سوءاستفاده افراد غیر مرتبط قرار گرفته و مدیریت این مجموعه را واداشته تا برای جلوگیری از آن در جهت رفاه حال بیماران تمهیداتی را در نظر بگیرد.

راهکار شهرک سلامت اصفهان برای تسهیل دسترسی بیماران به پارکینگ

مدتی است که پارکینگ شهرک سلامت، مورد سوءاستفاده افراد غیر مرتبط قرار گرفته و مدیریت این مجموعه را واداشته تا برای جلوگیری از آن در جهت رفاه حال بیماران تمهیداتی را در نظر بگیرد. به تازگی تصاویری از اعتراض پرسنل برخی کلینیک‌ها منتشر شده است که نسبت ‌به شرایط استفاده از پارکینگ شهرک سلامت معترض هستند.

پارکینگ

اما ماجرا آن است که پارکینگ شهرک که به نیت بیماران و مراجعه‌کنندگان این مجموعه ساخته شده، اکنون عموما توسط مردم منطقه، کارکنان شرکت‌های اطراف شهرک سلامت و افرادی اشغال می‌شود که بیمار و مراجع آن نیستند. این امر به ایجاد اختلال و چالش پارک خودروی بیماران که در بین آنها مراجعان با شرایط سخت از جمله سرطانی، درد کمر و مانند آن حضور دارند در زمین‌های خاکی اطراف شهرک سلامت شده است و باعث شده افراد دردمند و کسانی که حرکت تا محل درمان برای ایشان به سختی امکان می‌پذیرد مسیر طولانی‌تری را تا مقصد خود طی کنند.

این در حالی است که شهرک سلامت از ابتدا برای افزایش کیفیت مراجعه و سهولت تردد و استفاده از خدمات برای بیماران در این منطقه ساخته شده است. سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها از ابتدا به این صورت بوده تا این شرایط زمینه‌ساز استفاده افراد و بیمارانی شود که به آن نیاز دارند اما اکنون استفاده بی‌حساب‌وکتاب افراد غیرمرتبط از پارکینگ شهرک سلامت دردسرساز شده و مدیریت این مجموعه به نفع بیماران و مراجعه‌کنندگان شهرک سلامت تمهیداتی در نظر گرفته است.

از جمله اینکه که هزینه دریافت شده از بیمارانی که برای دو ساعت اول مراجعه می‌کنند ناچیز بوده و برای افرادی که استفاده طولانی‌مدت غیرمرتبط دارند مبلغ به‌گونه‌ای است که از سوءاستفاده‌ها جلوگیری کند. خدمات برای بیماران سرطانی جهت شیمی‌درمانی و آن دسته از بیماران آسم که نیاز به تزریق دارند و بیش از دو ساعت نیاز به استفاده از پارکینگ دارند مجانی اعلام شده است. همچنین برای کارکنان و پزشکانی که از حمل‌ونقل عمومی یا دوچرخه استفاده کرده یا هم‌سفر شدن چند نفر با یک خودرو را انجام می‌دهند، خدمات تشویقی ماهیانه یک‌میلیون تومان و سینمای رایگان در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار