آغاز عملیات اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان تله‌سیژ ناژوان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: عملیات اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان تله‌سیژ ناژوان با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان داخلی با دارا بودن بیش از دو دهه سابقه کار در حوزه اتوماسیون صنعتی آغاز شده است.

آغاز عملیات اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان تله‌سیژ ناژوان

به گزارش ایمنا، سعید ساکت با اشاره به عملیات اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان تله‌سیژ ناژوان اظهار کرد: تله‌سیژ به‌واسطه موقعیت جغرافیایی و حضور در پهنه سبز منطقه ناژوان از طبیعت بکر جهت حضور گردشگران برخوردار بوده است، به همین دلیل توجه به کیفیت بخش‌های مختلف آن شامل فنی، برقی، مکانیکی و خدماتی به منظور ارائه خدمات با کیفیت و قابل توجه به مردم و گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: در راستای تأمین مستمر ایمنی ابرسازه‌های تفریحی کلان‌شهر اصفهان و تداوم این عملیات برای نخستین‌بار، نسبت به اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان (PLC) و نقشه‌های مدارهای برقی تله‌سیژ ناژوان اقدام شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه این اقدام به منظور بهبود عملکرد خط تله‌سیژ ناژوان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این پروژه در مدت زمان دو هفته با حضور متخصصان داخلی یک شرکت دانش‌بنیان و دارای بیش از دو دهه سابقه در حوزه اتوماسیون‌های صنعتی و کارکنان متخصص شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: از مزایای اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان و نقشه‌های مدارهای برقی می‌توان به تحصیل در امور تعمیرات و نگهداری، دسترسی به نقشه‌های به‌روز شده برق، حذف خطاهای سیستم مدارهای فرمان و افزودن موارد درخواست شده توسط شرکت بازرسی معتمد اداره‌کل استاندارد اشاره کرد.

منبع: imna-631978

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار