سهیلا منصوریان: با چانگ‌چونگ قرارداد بستیم

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان گفت: با اینکه از تیم شین قهرمان سال گذشته لیگ برتر چین پیشنهاد داشتیم، با الهه تصمیم گرفتیم امسال هم برای چانگ‌چونگ بازی کنیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان گفت: با اینکه از تیم شین قهرمان سال گذشته لیگ برتر چین پیشنهاد داشتیم، با الهه تصمیم گرفتیم امسال هم برای چانگ‌چونگ بازی کنیم.

سهیلا منصوریان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: 20 روز است که در چین هستیم و با تیم چانگ‌چونگ قرارداد بستیم؛ البته از تیم شین که سال گذشته در لیگ برتر چین اول شد، پیشنهاد داشتیم اما با الهه تصمیم گرفتیم برای تیم چانگ‌چونگ بازی کنیم.

وی به دلیل حضور نیافتن‌شان در تیم شین اشاره کرد و افزود: حریف اصلی ما در المپیک آسیایی جاکارتا که امسال پیش رو داریم، یک بازیکن از تیم شین است و ما می‌خواستیم حتما با این حریف قدرتمند تن‌به‌تن شویم و با هم در یک تیم نباشیم که نتوانیم یک مسابقه رسمی رو در روی هم انجام دهیم؛ به همین خاطر خواستیم در تیم چانگ‌چونگ بازی کنیم تا بتوانیم در لیگ برتر چین در مصاف با تیم شین با این حریف مبارزه کنیم و یک تمرین خوب هم برایمان باشد.

وی با بیان اینکه تیم چانگ‌چونگ در لیگ برتر سال گذشته مقام دوم را کسب کرد، ادامه داد: ما با همه توان، انگیزه و یک انرژی خاص‌تر آمده‌ایم بازی کنیم تا بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان اضافه کرد: سال گذشته چند بازی مهم برای این تیم انجام دادیم که توجه و اعتمادشان جلب شد، به عنوان مثال من توانستم یکی از بازیکنان مطرح تیم شین را شکست دهم و الهه برای اولین بار قهرمان جهان‌شان را مغلوب کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در پی آن نتایج خوب و قابل توجه آن‌ها از ما خواستند که برای تیم جوانان‌شان یک نفر را معرفی کنیم، الهه کیمیا شوشتری را معرفی کرد؛ کیمیا یکی از بازیکنان خوب و جوان بوده که با‌انگیزه است، ما به او ایمان داریم و امیدواریم اینجا خوب نتیجه بگیرد.

منصوریان تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که امسال نتیجه بهتری نسبت به سال قبل بگیریم چون سال گذشته برای اولین بار بود که با چینی‌ها تن‌به‌تن می‌شدیم و این برایمان خیلی خوب بود چراکه در مسابقات آسیایی توانستیم برای نخستین بار چین را شکست دهیم؛ مسلما حضورمان در این تیم می‌تواند نتیجه خوبی برایمان داشته باشد هم به خودمان کمک می‌کند و هم اینکه می‌توانیم به بازیکنان ایرانی کمک کنیم.

* تجربه‌ام از «بودی‌آ» کمتر است اما غیرتم بیشتر است

وی خاطرنشان کرد: امسال کار سختی مقابل حریفانمان در پیش داریم اما من به کادر فنی این تیم ایمان دارم حتی باید بگویم تمریناتمان خیلی جدی‌تر از سال پیش شروع شده به طوری که تقریبا حدود 20 روز در اردوهای تمرینی تیم چانگ‌چونگ بودیم.

بازیکن تیم ملی عنوان کرد: چند روز پیش وزن‌کشی داشتیم و من و الهه به مصاف حریفانمان می رویم؛ قرار است که من با «بودی‌آر» قهرمان ووشوی جهان که در مسابقات حرفه‌ای قهرمان شده و از بهترین‌های چینی‌هاست مبارزه کنم؛ افتخار می‌کنم که به مصاف این قهرمان می‌روم و با او رو در رو می‌شوم؛ شاید تجربه‌ام کمتر از او باشد اما غیرتم بیشتر است و همه تلاشم را می‌کنم که یک بازی خوب انجام دهم و چیزی کم نمی‌گذارم تا با یک نتیجه خوب تیم چانگ‌چونگ و مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی تأکید کرد: لژیونر شدن من و الهه می‌تواند کمک کند به ما در المپیک آسیایی که در پیش داریم چون اکثر رقبای‌مان در همین تیم‌هایی هستند که در لیگ برتر چین رو در روی‌شان قرار می‌گیریم؛ اگر بتوانیم اینجا در برابرشان خوب نتیجه بگیریم می‌توانیم از الان یک خط و نشانی برایشان بکشیم برای مسابقات المپیک آسیایی که در جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود.

منصوریان در پایان اذعان داشت: هر کدام از ما سه خواهر که در المپیک آسیایی حضور داشته ‌باشیم می‌تواند نوید یک مدال طلا را برای کشورمان دهد؛ از زحمات علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران نیز قدردانی می‌کنم که ما را حمایت کرد تا وارد لیگ حرفه‌ای چین شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار