نماینده استان اصفهان از رقابت‌های لیگ برتر حذف شد

تیم شهرداری کاشان عصر امروز در یک بازی دیدنی در مقابل نفت آبادان شکست خورد و از رقابت‌های لیگ برتر کنار رفت.

نماینده استان اصفهان از رقابت‌های لیگ برتر حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، بازی دو تیم شهرداری کاشان و نفت آبادان که عصر امروز از ساعت 16 در کاشان به مصاف هم رفته بودند به سود تیم آبادانی به پایان رسید.

در این رقابت که دیدار سوم بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر محسوب می‌شد، برای تیم شهرداری کاشان، علیار نجفی، محمدرضا رضایی، مسعود سلیمانی، محمد شهریان، حسین رحمتی، محمدمتین مرشدی، علیرضا امانتی، مجید صالحی بزرگی، محمد تالاری، حسین‌علی اکبری و محمد خالقی‌فرد به میدان رفتند.

همچنین ترکیب تیم آبادانی در این بازی شامل فرید اصلانی، محمد حسن‌زاده، سعید داورپناه، محمدرضا اکبری، دورون پرکینز، عماد سلمانی، رامین هنرمند، نیما عامری‌پور، میثم میرزایی، امی حسین تاتاری، سجاد مشایخی و ریان ریچاردز بود.

بازیکنان تیم نفت آبادان در همان ابتدای بازی با اختلاف 7 امتیازی در کوارتر اول پیش افتادند و این اختلاف در پایان نیمه اول به 13 امتیاز رسید تا تیم میهمان با خیالت راحت به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در ابتدای کوارتر اول این تیم شهرداری کاشان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و به نزدیکی تیم آبادان رسید و اختلاف را به حداقل رساند اما در نهایت، علیرغم تلاش بازیکنان کاشانی، بازی با نتیجه 71 بر 66 به پایان رسید تا شهرداری کاشان وداعی تلخ با لیگ برتر داشته باشد و از رقابت‌ها حذف شود.

*حواشی و نکات مهم بازی:

در کوارتر سوم، ناظر بازی نسبت به دمامی که تماشاچیان برای تشویق تیم شهرداری کاشان با خود به ورزشگاه آورده بودند، اعتراض کرد و با همکاری نیروی انتظامی این دمام از تماشاچیان گرفته شد؛ به دنبال این موضوع، شاهد اعتراضات شدید تماشاچیان کاشانی نسبت به این تصمیم بودیم که با پادرمیانی مسؤولان تیم شهرداری کاشان، موضوع ختم به خیر شد.

دورون پرکینز با 17 امتیاز از نفت آبادان و محمدرضا رضایی با 15 امتیاز از شهرداری کاشان بیشترین امتیاز را برای تیم خود به دست آوردند؛ همچنین میثم میرزایی با 10 ری باند از نفت آبادان و محمد شهریان با 8 ری باند از شهرداری کاشان، عملکرد خوبی در تیم خود داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار