صدای جارچیان و دلالان بلیط در پایانه‌های اصفهان خاموش می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: برای مقابله با فعالیت دلالان بلیط و جارچیان در آستانه سال نو در پایانه‌های اصفهان تدابیر لازم اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: برای مقابله با فعالیت دلالان بلیط و جارچیان در آستانه سال نو در پایانه‌های اصفهان تدابیر لازم اندیشیده شده است.
عباس محبوبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به طرح‌های این سازمان در آستانه سال نو و حضور مسافران نوروزی در اصفهان اظهار داشت: طرح‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان طی روزهای پایانی سال و آغاز سال نو مرتبط با امنیت اجتماعی، نوسازی، زیباسازی و توسعه خدمات است.
وی با اشاره به خدماتی از جمله افزایش دوربین‌های مدار بسته، توسعه فضای سبز، تجهیز اتاق مادر و کودک در پایانه کاوه، زیباسازی از جمله نورپردازی درختان، نصب سفره‌های هفت سین، بهسازی فضا و محوطه پایانه‌ها افزود: در همین راستا موارد بسیار دیگری در زمینه نوسازی و زیباسازی پایانه‌ها در آغاز سال جدید انجام می‌شود تا در راستای توسعه گردشگری پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی بهترین خدمات به مسافران ارائه شود.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه روزانه بیش از 50 هزار مسافر و در ایام نوروز بیش از 70 هزار مسافر از پایانه‌های پنج‌گانه شهر اصفهان تردد می‌کنند، گفت: از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین 97 با توجه به افزایش ترددها و همچنین حضور مسافران نوروزی در اصفهان فعالیت پایانه‌های 5 گانه 24 ساعته می‌شود و این در حالی است که در ایام عادی سال فعالیت این پایانه‌ها از ساعت 4 تا 2 بامداد است.
وی با اشاره به فعالیت مددکاران و گروه‌های مشاوره، ماموران بهداشت، تعزیرات و نیروی انتظامی برای ارائه بهترین خدمات به مسافران گفت: در همین راستا برای مقابله با فعالیت دلالان بلیط و جارچیان در پایانه‌های اصفهان تدابیر لازم اندیشیده شده است.
محبوبی ادامه داد: افزایش ترددها و مسافرت‌ها در این ایام سبب می‌شود تا بستر حضور دلالان بلیط و افراد سودجو فراهم شود و این افراد به وسیله ایجاد بازار سیاه به دنبال کسب سود برای خود هستند، اما با تلاش‌های فراوان و هماهنگی با نیروی انتظامی از فعالیت و تخلفات اینگونه افراد جلوگیری به عمل می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت سامانه "سنا سفر" با هدف نمایش اطلاعات سفر در زمینه کاهش اینگونه تخلفات موثر بوده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به آمار تردد روزانه مسافران در پایانه‌های اصفهان گفت: 17 هزار مسافر در پایانه کاوه، 13 هزار مسافر در پایانه صفه، 13 هزار مسافر در پایانه زاینده‌رود و 3 هزار مسافر در پایانه مسافربری جی و 4 هزار مسافر در پایانه صمدیه رفت و آمد می‌کنند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار