محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اصفهان

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از جزئیات محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شهر اصفهان خبر داد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از جزئیات محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شهر اصفهان خبر داد.
ابوالقاسم چلمقانی در گفت‌وگو با فارس در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی در جهت برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن مراسم روز قدس اظهار کرد: راهنمایی و رانندگی مرکز استان اصفهان در راستای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن روز جهانی قدس اقدام به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی کرده است.
وی افزود: از ساعت 24 امشب 18 خرداد ماه مصادف با شب 23 ماه رمضان توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های مصلی، نیکبخت شرقی و شیخ صدوق شمالی در باند شمال به جنوب ممنوع خواهد بود و همکاران ما با تذکر و ارشاد که از همین امروز شروع شده به تمام کسبه، ساکنان و مجاوران خیابان‌های مذکور تذکر داده شده و از طریق صدا و سیما و جراید و نصب بنر اطلاع‌رسانی شده است.
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: بعد از تذکرات داده شده، در صورت عدم انتقال خودروهای کسبه و ساکنان از طول مسیر در ساعت 24 امشب توسط جرثقیل انتقال داده خواهند شد؛ خودروهایی که در خیابان شیخ صدوق شمالی پارک باشند به باند مخالف انتقال داده شده و خودروهایی که در طول خیابان‌های نیکبخت و مصلی باشند به پارکینگ سیلوی اصفهان انتقال داده می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: از ساعت 6 صبح فردا روز جهانی قدس در خیابان مصلی از تقاطع فرایبورگ، خیابان مصلی از تقاطع شیخ مفید، خیابان مصلی از تقاطع شهید شاطرگلی، خیابان نیکبخت از تقاطع شیخ صدوق و تمام کوچه‌های منتهی به این مسیر، خیابان شیخ صدوق از تقاطع جنوب پل فردوسی از زیر پل میر و از تقاطع شیخ صدوق شیخ مفید و از سمت چهارباغ بالا تقاطع نیکبخت به سمت شیخ صدوق محدودیت ایجاد خواهد شد.
چلمقانی اذعان داشت: از ساعت 10 صبح فردا چند رینگ محدودیت دیگر به محدودیت‌ها افزوده خواهد شد که شامل محدودیت از میدان بسیج به سمت تقاطع مصلی آزادگان و از تقاطع شیخ صدوق به سمت مصلی آزادگان است.
وی تأکید کرد: از ساعت 24 امشب پارک وسایل نقلیه غیرمجاز بوده و از ساعت 6 صبح فردا در مسیرهایی که گفته شد تا پایان راهپیمایی تردد غیرمجاز است؛ پارکینگ جنب مصلی بزرگ امام خمینی (ره) جهت پارک موتورسیکلت‌ها و پارکینگ سیلو جهت پارک خودروهای جانبازان و معلولان در نظر گرفته شده است.
وی در پایان ضمن تشکر بابت همراهی و همکاری همیشگی همشهریان توصیه کرد که از توقف در طول مسیرهایی که ذکر شد جداً خودداری کنند، حتی‌المقدور از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده و سعی کنند مسیر خود را با مسیر راهپیمایی هماهنگ کنند که در مسیرهای جانبی دچار مشکل نشوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار