نبود منابع مالی دلیل انصراف تیم والیبال بانوان از جام باشگاه‌های آسیا

مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بودجه لازم برای شرکت کردن تیم والیبال بانوان در مسابقات آسیایی را به هیئت‌ مدیره اعلام کردیم و تصمیم هیئت مدیره این بود که در این بازی‌ها شرکت نکنیم.

مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بودجه لازم برای شرکت کردن تیم والیبال بانوان در مسابقات آسیایی را به هیئت‌ مدیره اعلام کردیم و تصمیم هیئت مدیره این بود که در این بازی‌ها شرکت نکنیم.
سارا نصیری در گفت‌وگو با تسنیم، انصراف تیم والیبال بانوان باشگاه ذوب‌آهن از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را به دلیل کمبود منابع مالی دانست و اظهار داشت: بودجه لازم برای شرکت تیم والیبال بانوان در مسابقات آسیایی را به هیئت‌ مدیره باشگاه ذوب‌آهن اعلام کردیم و سیاست باشگاه پس از بررسی بودجه، بر این شد که در این بازی‌ها شرکت نکنیم. مشکل اصلی در اعزام تیم به این مسابقات، عدم وجود منابع مالی لازم است.
مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن در توضیح دلایل عدم اختصاص بودجه کافی برای شرکت تیم والیبال بانوان این باشگاه در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: روال کار در باشگاه ذوب‌آهن بر این منوال است که در ابتدای سال بودجه تیم‌ها برای شرکت درمسابقات مختلف بررسی شده و مبلغی برای شرکت در بازی‌های آسیایی در نظر گرفته می‌شود که متأسفانه این بودجه برای حضور تیم والیبال بانوان در جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته نشده است. ما مسئله حضور تیم در بازی‌های آسیایی را در هیئت مدیره مطرح کردیم و هیئت مدیره اعلام کرد که منابع مالی در این خصوص کافی نیست؛ در نتیجه تصمیم بر این شد که در این مسابقات شرکت نکنیم.
نصیری در پاسخ به این سوال که چرا از همان ابتدای سال منابع لازم برای شرکت در این مسابقات پیش‌بینی نشده است، خاطرنشان کرد: ما بعد از حدود 8 سال قهرمان لیگ برتر شدیم و متأسفانه حضور در بازی‌های آسیایی در بودجه تیم پیش‌بینی نشده بود.
وی در پاسخ به این سوال که چه تیمی جایگزین ذوب‌آهن در جام باشگاه‌های آسیا خواهد شد، تصریح کرد: به جای ما نایب‌قهرمان لیگ که تیم پیکان است اعزام خواهد شد.
مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن با بیان این نکته که عدم شرکت تیم ذوب‌آهن در مسابقات آسیایی، اجحاف در حق بازیکنان است، گفت: من می‌پذیرم که حق بازیکنان ما این نیست. زحمت بسیاری کشیدیم تا تیم به موفقیت برسد و بتواند در این مسابقات حاضر شود. این افتخار هم برای هیچ شخص خاصی از جمله من و یا آقای آذری نیست و تنها باشگاه سربلند خواهد شد، اما در نهایت هر کس وظیفه‌ای دارد. هم من و هم آقایان آذری و فقیهی پیگیری‌های لازم را در این مورد انجام دادیم، اما به هر حال منابع لازم هم باید وجود داشته باشد. باشگاه ذوب‌آهن همیشه در مسائل مالی شرایط آرامی داشته و سعی در ارائه بهترین‌ها بوده است. اگر قرار بر شرکت در بازی‌ها باشد ولی نتوانیم قراردادها را پرداخت کنیم، بهتر است شرکت نکنیم و به جای آن قراردادهای بازیکنان پرداخت شود.
نصیری در ادامه افزود: 10 نفر از تیم فعلی والیبال بانوان ذوب‌آهن به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و همین نشانگر شایستگی‌های بالای بازیکنان ما است. خود آقای آذری هم بسیار مشتاق بود که تیم در بازی‌های آسیایی شرکت کند، اما بعضی اوقات سیاست‌های باشگاه به این شکل پیش می‌رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار