بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر نقش ارغوان در سریال غریبه

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر را با اطلاعاتی از خانواده، همسر، قد و وزن، تحصیلات، اینستاگرام، لیست آثار وی را با حقایقی از زندگی وی با مصاحبه و عکس جدید آورده ایم.

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر نقش ارغوان در سریال غریبه

مهشید جوادی(Mahshid Javadi) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که در جدیدترین اثرش در سریال ارغوان نقش ارغوان را ایفا می کند.

مهشید بازیگری را از تئاتر شروع کرد تا این که با نقش جوانی مارال در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار به عنوان بازیگر شناخته شد و با نقش مرضیه در سریال بچه مهندس 3 به شهرت رسید.در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعاتی از بیوگرافی و عکس های مهشید جوادی را در اختیار شما بگذاریم: 

Mahshid Javadi (5)

مهشید جوادی کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

مهشید جوادی

تاریخ تولد

2 بهمن 1374

محل تولد

ارومیه

شغل

بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس

نماد ماه تولد

دلو

مشخصات فیزیکی

قد

167 سانتی متر

وزن

63 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

حسن

نام برادران

یک برادر

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

رشته ریاضی

مدرک

کارشناسی

Mahshid Javadi (13)

بیوگرافی کامل مهشید جوادی

کودکی و اوایل زندگی

مهشید جوادی در روز دوشنبه 2 بهمن 1374(سال خوک) مصادف با 22 ژانویه سال 196 میلادی و 1 رمضان سال 1416 هجری قمری در ارومیه استان آذربایجان غربی به دنیا آمد. سن مهشید جوادی هم اکنون 28 سال است. نماد ماه این بازیگر دلو است و متولدین بهمن افرادی خودکفا، به خود مطمئن، تا حدی غیر قابل پیش‌بینی، باگذشت و دارای عمر طولانی هستند. 

قد مهشید جوادی 167 سانتی متر است و حدودا 63 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده مهشید جوادی کم جمیعت است.وی فرزند اول خانواده می باشد وتنها یک برادر کوچکتر متولد ۱۳۸۰ دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.نام پدر مهشید جوادی، حسن است و اطلاعاتی از شغل والدین وی در دسترس نیست.

تحصیلات

تحصیلات مهشید جوادی در مقطع کارشناسی در رشته ریاضی است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت مهشید جوادی در بازیگری از تئاتر شروع شد و در سن 20 سالگی در سال 1394 با  سریال «حورمت» وارد شبکه استانی شد و یک سال بعد سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام «دریا» از وی در شبکه شما پخش شد که بعد به شهر تهران مهاجرت کرد.

او به دنبال فراخوان بازیگری در سریال جواد افشار تست داد و قبول شد.او در سال ۱۳۹۶ با سریال «آنام» در نقش جوانی مارال اولین تجربه بازی جلوی دوربین را به دست آورد و با نقش مرضیه در سریال بچه مهندس به شهرت رسید.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات مشهید جوادی را می توان از عکس های که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد فهمید که به سفر، طبیعت، رانندگی، کافه رفتن، مدلینگ علاقه دارد.وی عاشق موسیقی است و بیشتر سنتی گوش می دهد.

Mahshid Javadi (12)

مهشید جوادی و همسرش

مهشید جوادی و همسرش، عکس مهشید جوادی و همسرش و فرزندش و...از مواردی است که در فضای مجازی درباره مجرد یا متاهل بودن این بازیگر جست و جو می باشد اما وی تاکنون ازدواج نکرده است.

اینستاگرام مهشید جوادی

اینستاگرام مهشید جوادی به آدرس mahshidjavadii است که 237 هزار فالور دارد، 549 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 85 پست بارگذاری کرده است. وی در ژوئن 2019 صفحه اینستاگرام خود را ایجاد کرد و در ژوئن 2023 تیک آبی دریافت کرد.بهرام افشاری از جمله هنرمندانی است که صفحه وی را دنبال می کند.

Mahshid Javadi (1) اینستاگرام مهشید جوادی

مهشید جوادی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

mahshidjavadii

وبسایت

بیوگرافی مهشید جوادی ویکی پدیا

آثار مهشید جوادی

آنام

آنام اولین تجربه بازی مهشید جوادی مقابل دوربین و قاب تلویزیون است که نقش جوانی مارال را به کارگردانی جواد افشار به عهده داشت.

مهشید-جوادی مهشید جوادی در سریال آنام

بچه مهندس

بچه مهندس، دومین تجربه بازی مهشید جوادی در تلویزیون است که با ایفای نقش مرضیه توفیقی مقدم به کارگردانی حسن وارسته به شهرت رسید و با بازیگرانی چون روزبه حصاری، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، سعید کریمی و...هم بازی شد.

مهشید جوادی در سریال بچه مهندس (2) مهشید جوادی در سریال بچه مهندس
مهشید جوادی در سریال بچه مهندس (1) مهشید جوادی در بچه مهندس

نوار زرد

نوار زرد۲ مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سروش محمدزاده است که مهشید جوادی در کنار بازیگرانی چون بانیپال شومون، پوریا پورسرخ، حسین پاکدل و...به ایفای نقش پرداخته است.

مهشید جوادی در سریال نوار زرد مهشید جوادی در سریال نوار زرد

بیگانه‌ای با من است

بیگانه‌ای با من است، عنوان یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و خانوادگی به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان است که مهشید جوادی بازیگر نقش مینو رافعی با پرویز پورحسینی، شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن و نگار عابدی هم بازی شد.

مهشید جوادی در سریال بیگانه‌ای با من است مهشید جوادی در سریال بیگانه‌ای با من است

ضد

ضد، نخستین تجربه بازی مهشید جوادی در سینما به کارگردانی امیرعباس ربیعی است که نقش کوتاهی را در کنار لیلا زارع، نادر سلیمانی، لیندا کیانی و..به عهده داشت.

مهشید جوادی در فیلم ضد مهشید جوادی در فیلم ضد

غریبه

غریبه عنوان سریال تلویزیونی به کارگردانی سروش محمدزاده است که مهشیئ جوادی نقش ارغوان را به عهده دارد و با هنرمندانی چون  پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پورانداخت مهیمن و...همکاری داشت.

لیست آثار

نام

سال

توضیحات

آنام

1396

نقش جوانی مارال
کارگردان:  جواد افشار
بازیگران:  گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری

بچه مهندس

1397

نقش مرضیه توفیقی مقدم

کارگردان: حسن وارسته

​بازیگران: روزبه حصاری، فرهاد قائمیان

نوار زرد 1398

کارگردان:  سروش محمدزاده

​بازیگران: بانیپال شومون، پوریا پورسرخ

بیگانه‌ای با من است 1399 نقش مینو رافعی

کارگردان:  احمد امینی

​بازیگران:  پرویز پورحسینی، شبنم قلی خانی

ضد 1400

کارگردان:  امیرعباس ربیعی

​بازیگران: لیلا زارع، نادر سلیمانی

نمایش شجاع 1401 کارگردان:  امیرسینا ‌جوادی

بازیگران:  امیر ‌غفارمنش، محمود ‌موسوی

فیلم کوتاه ۵۲ هرتز 1401 کارگردان:  سجاد شهریاری

بازیگران:  علیرضا ‌استادی، شقایق ‌فراهانی

سریال غریبه 1402 نقش ارغوان
کارگردان: سروش محمدزاده
بازیگران: پژمان بازغی، حمید گودرزی
Mahshid Javadi (7) عکس جدید مهشید جوادی

حقایق کمتر شنیده شده درباره مهشید جوادی

  • صفحه اینستاگرام وی تیک آبی دارد.
  • صفحه ویکی پدیا این بازیگر هنوز ایجاد نشده است.
  • کنار بازیگری در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است.
  • عاشق چای است.
  • در ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی را گذراند.
  • یکی از خوش شانسی های زندگی اش بازی در سریال جواد افشار بود.
  • برای سریال «آنام» نحوه دوشیدن شیر گاو را یاد گرفت.
  • زیاد اهل مطالعه نبوده اما وقتی وارد حرفه بازیگری شد ناخودآگاه به مطالعه علاقمند شد.
  • هدف نهایی اش بازی در سینماست.
  • رفیق باز نیست و، بیشتر دوست دارم در خلوت و تنهایی خودم باشد.
  • اغلب طرفدار موسیقی سنتی هست.
  •  سر سریال آنام، سوارکاری را یاد گرفت.
  • پدرش ، صادق هدایت و فروغ فرخزاد سه نفری است که در زندگی او تاثیرگذار بودند.
  • مهشید جوادی و روزبه حصاری در سریال بچه مهندس 3 هم بازی بوده اند.

Mahshid Javadi (14)

مصاحبه مهشید جوادی

مصاحبه مهشید جوادی به صورت متنی و گفت و گوی تصویری وجود دارد که در ادامه آخرین مصاحبه وی را با میزان در اسفند 1400 می خوانید: 

بازیگر فیلم «ضد» گفت: قرار بود از ابتدا نقشم در فیلم «ضد» کوتاه باشد اما در اکران متوجه شدم که بسیاری سکانسهای من از فیلم حذف شده بودند، نقشم تا این حد هم کوتاه نبود، البته باز هم از همین حضور بسیار کوتاه در این فیلم راضی هستم.

مهشید جوادی درباره حضورش در فیلم سینمایی «ضد» گفت: حضور من در این فیلم سینمایی بسیار کوتاه است و از همان ابتدا که برای حضور در این فیلم با من صحبت شد می‌دانستم که قرار است نقش کوتاهی را بازی کنم. 

وی در همین راستا ادامه داد: قرار بود از ابتدا نقشم کوتاه باشد اما در اکران متوجه شدم که بسیاری سکانسهای من از فیلم حذف شده بودند و بخش عمده این کاراکتر از فیلم حذف شده بود و نقشم تا این حد هم کوتاه نبود، البته باز هم از همین حضور بسیار کوتاه در این فیلم راضی هستم.

بازیگر فیلم «ضد» درباره چگونگی حضورش در فیلم «امیر عباس ربیعی» اظهار کرد: من سر فیلمبرداری سریال نوار زرد بودم که این شب‌ها از تلویزیون پخش می‌شود، همانجا برای این فیلم سینمایی دعوت شدم و قرارداد بسته شد، من از طریق تهیه کننده این اثر به کار دعوت شدم و پس از آن کارگردان را شناختم و به نظرم در کل اثر قابل دفاعی ساخته است. 

وی درباره کمرنگ بودن حضورش در سینما ادامه داد: مهمترین هدف من از ورود به بازیگری سینما است، هرچند طی سالهای گذشته در سریال حضور زیادی داشتم اما همواره نگاه اصلی من حضور پررنگ در سینما است، به عقیده من هر چیزی بهایی دارد، شاید اگر می‌خواستم به سینما وارد شوم قرار بر این بوده که با یک نقش کوتاه در فیلم ضد این اتفاق بیفتد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون در همین رابطه اظهار کرد: من در تمامی سریالهایی که کار کردم نقش اول داشته ام و از اینکه در فیلم سینمایی «ضد» نقش بسیار کوتاهی داشتم ناراحت نبوده بلکه خیلی خوشحالم که جزوی از این کار بودم.

وی درباره احتمال ساخت ادامه سریال «بچه مهندس» افزود: من به عنوان یک بازیگر در آن مجموعه حضور داشتم و هنوز اطلاعی از ساخت فصلهای جدید اثر ندارم.

جوادی درباره حضورش در سریال «نوار زرد» تاکید کرد: شخصا از بازی خود در این سریال راضی هستم، همکاری با گروه تولید نوار زرد به شدت برایم جذاب بوده است اما در حال حاضر ترجیح می‌دهم کمی صبوری کرده و به همه کارهایی که به من پیشنهاد می شوند جواب مثبت ندهم. سعی می کنم که با وسواس بیشتری به حضور در آثار فکر کنم. 

وی درباره احتمال موفقیت فیلم سینمایی «ضد» در گیشه سینماها خاطرنشان کرد: با توجه به بازخوردی که از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر داشتم احساس می کنم در اکران عموم با استقبال مخاطبان روبرو خواهد شد. 

مصاحبه مهشید جوادی در برنامه صبحی دیگر

عکس مهشید جوادی

Mahshid Javadi (3)

Mahshid Javadi (2)

Mahshid Javadi (4)

Mahshid Javadi (6)

Mahshid Javadi (8)

Mahshid Javadi (9)

Mahshid Javadi (10)

Mahshid Javadi (11)

سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر نقش ارغوان در سریال غریبه را در اختیار شما قرار دادیم.در صورت تمایل می توانید بیوگرافی حمید گودرزی و همسر اول و دومش با عکس را نیز بخوانید.ایا شما اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی وی دارید؟

ارسال نظر