رونمایی «بی‌پایان» در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان

فیلم کوتاه «بی‌پایان» ساخته علی رحیمی، یکشنبه 8 مردادماه ساعت 5 عصر در نگارستان امام خمینی در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان رونمایی می‌شود.

فیلم کوتاه «بی‌پایان» ساخته علی رحیمی، یکشنبه 8 مردادماه ساعت 5 عصر در نگارستان امام خمینی در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان رونمایی می‌شود.

در این برنامه که به همت انجمن سینمای جوان اصفهان و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی برگزار می‌شود و کارگردان و عوامل فیلم «بی‌پایان» هم در آن حضور دارند، میزگردی هم با حضور عوامل فیلم برگزار می‌شود.

در این برنامه، فیلم‌های کوتاه «وال‌ها» ساخته بهنام عابدی و «نسبت خونی» ساخته حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری هم نمایش داده می‌شود و پژمان نظرزاد، این آثار را نقد و بررسی می‌کند.

علی رحیمی که در انجمن سینمای جوان اصفهان، دوره‌های فیلم‌سازی را گذرانده، تاکنون فیلم‌های کوتاه «کادو»، «انتقام» و «گنجشک‌ها» و فیلم بلند «چمدان» را ساخته و در فیلم‌های کوتاه «کادو»، «هدیه»، «مسیر»، «تندیس»، «حلقه»، «روان‌بخش»، «پرسش‌های بی‌پاسخ»، «ما همه تنهاییم» و «پرچم» و فیلم‌های بلند «نفس»، «کوچ» و «چمدان» بازی کرده است.

فیلم «بی‌پایان» ماجرای یک گروه فیلم‌سازی است که در حال فیلم‌برداری در خیابانی هستند که قرار است اتفاقاتی در آن رخ دهد. علی رحیمی که تهیه‌کنندگی این فیلم را هم به عهده دارد، آن را براساس فیلم‌نامه علی سیدی ساخته، علی رحیمی، مونا بدیع صنایع و پگاه پیراسته در این فیلم بازی می‌کنند و بهنام تاجمیر ریاحی، مدیریت فیلم‌برداری و سروش عزیزی، صدابرداری آن را به عهده دارد.

ارسال نظر