ملکی: کسب سکو در مسابقات جهانی غیرقابل پیش‌بینی است

ملی‌پوش اصفهانی والیبال نشسته گفت: برای کسب نتیجه باید اردوها و مسابقات تدارکاتی برون‌مرزی داشته باشیم که اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم متأسفانه هیچ‌یک از این امکانات را نداریم.

ملی‌پوش اصفهانی والیبال نشسته گفت: برای کسب نتیجه باید اردوها و مسابقات تدارکاتی برون‌مرزی داشته باشیم که اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم متأسفانه هیچ‌یک از این امکانات را نداریم.

زینب ملکی در گفت‌وگو با ایمنا در مورد انتخابش به‌عنوان برترین ورزشکار زن سال ۹۶ استان اصفهان در نظرسنجی کانال موج ورزش، اظهار کرد: واقعاً فکر نمی‌کردم به‌عنوان برترین ورزشکار زن انتخاب شوم، درست است در لیگ برتر با تیم سپاهان به مقام قهرمانی رسیدیم اما در مجموع سال ۹۶ نسبت به سال‌های گذشته مدال‌های کمتری به دست آورده بودم. در سال‌های اخیر که در مسابقات پارالمپیک و پاراآسیایی حضور داشتم، مدال‌هایی به دست آورده بودم و کارنامه پر مدالی داشتم، اما خوشحال هستم که این اتفاق افتاد و به‌عنوان برترین ورزشکار زن سال ۹۶ انتخاب شدم.

وی ادامه داد: آشنایی بیشتر با ورزش بانوان و دنبال کردن ورزش بانوان و همچنین حمایت خوب خانواده‌ ام باعث شد تا در صدر قرارگیرم و از حمایت مردم و خانواده‌ام تشکر می‌کنم.

ملکی خاطرنشان کرد: بهترین عیدی امسال، انتخابم به‌عنوان برترین ورزشکار زن استان اصفهان در نظرسنجی کانال موج ورزش اصفهان بود. این انتخاب نشان داد که معلولیت، محدودیت نیست و لحظه‌ای که این خبر به دستم رسید خیلی خوشحال شدم چون افتخار بزرگی است در سالی که برای استان اصفهان پر مدال بوده و حوادث ورزشی مختلفی اتفاق افتاده، بتوانم به‌عنوان برترین ورزشکار زن انتخاب شوم.

ملی‌پوش اصفهانی والیبال نشسته با بیان اینکه با این انتخاب قطعاً کار من سخت‌تر شده است و باید تلاش کنم تا مدال‌های خوشرنگ‌تری نسبت به سال گذشته برای استان اصفهان و کشورم به‌دست آورم، افزود: برای اینکه بتوانم در اوج ورزش قرار بگیرم برنامه ریزی خاصی دارم ضمن اینکه می بایست اخلاق ورزشی‌ را نیز حفظ کنم چراکه فکر می‌کنم اخلاق ورزشی مهم‌تر از موضوعات دیگر است.

وی در مورد مسابقاتی که در سال ۹۷ پیش‌رو دارد، گفت: مسابقات جهانی هلند مردادماه و اوایل مهرماه هم بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار می‌شود. از امروز تمریناتم را به صورت جدی آغاز کرده‌ام البته در ایام نوروز نیز کم و بیش تمرین داشته‌ام و در حال حاضر تمریناتم انفرادی است و فکر می‌کنم اولین اردوی تیم ملی اواخر فروردین ماه برگزار می‌شود.

ملکی در مورد پیش‌بینی از کسب سکو در مسابقات جهانی هلند، اضافه کرد: کارمان در مسابقات جهانی هلند خیلی سخت است چون اولین حضور ما در این تورنمنت است، برای کسب نتیجه باید اردوها و مسابقات تدارکاتی برون‌مرزی داشته باشیم که اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم متأسفانه هیچ‌یک از این امکانات را نداریم. کسب سکو در مسابقات جهانی کاری سخت و غیرقابل پیش‌بینی است اما قول مدالی خوشرنگ در مسابقات پاراآسیایی را می‌دهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار