رکوردشکنی پرورش‌نیا بانوی تیرانداز اصفهانی در رقابت‌های جهانی

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان گفت: در مسابقات جهانی کره جنوبی موفق شدم رکورد برون‌مرزی ایران را در تراپ بانوان ارتقا دهم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان گفت: در مسابقات جهانی کره جنوبی موفق شدم رکورد برون‌مرزی ایران را در تراپ بانوان ارتقا دهم.

مرضیه پرورش‌نیا در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مسابقات جهانی تیراندازی از یکم تا نهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی کره جنوبی برگزار شد.

وی که به تازگی از این رقابت‌ها به اصفهان بازگشته، افزود: مسابقات در ماده‌های تفنگ، تپانچه و تراپ(تیراندازی به اهداف پروازی) در دو بخش آقایان و بانوان انجام گرفت؛ من در بخش بانوان در ماده تیراندازی به اهداف پروازی شرکت کردم و توانستم رکورد برون‌مرزی ایران را 6 امتیاز ارتقا دهم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان عنوان کرد: با توجه به وضعیت تیراندازان در مسابقات جهانی، کشوری و درون‌اردویی تیم ملی در نهایت نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به همان اندازه که ماده‌های تفنگ و تپانچه اعزام‌های برون‌مرزی دارند، تراپ هم اعزام دارد و این نشان می‌دهد فدراسیون با سرمایه‌گذاری که صورت داده به دنبال کسب نتایج موفق در رقابت‌های برون‌مرزی است.

پرورش‌نیا ادامه داد: الان اردوهایمان پیوسته و منظم است و فشنگ به اندازه کافی در اختیارمان قرار داده می‌شود؛ اگر اردوها به همین صورت پیوسته برگزار شود ما هم می‌توانیم در گرفتن مدال و کسب سهمیه المپیک موفق عمل کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار