رقص بی‌رقص، حتی «هیأت مدیره»!

عد از حاشیه‌ای که اقدام تلویزیون در حذف پلان‌های رقص از سریال «پایتخت ۵» در ایام نوروز ایجاد کرد، به نظر می‌رسید مسوولان سیما برای جلوگیری از تبعات منفی آن دیگر دست به حرکت‌های مشابهی نزنند. با این حال گویا پیش بینی‌ها و انتظارات از مدیران ملاحظه کار تلویزیون بیجا بوده است.

بانی فیلم: بعد از حاشیه‌ای که اقدام تلویزیون در حذف پلان‌های رقص از سریال «پایتخت ۵» در ایام نوروز ایجاد کرد، به نظر می‌رسید مسوولان سیما برای جلوگیری از تبعات منفی آن دیگر دست به حرکت‌های مشابهی نزنند. با این حال گویا پیش بینی‌ها و انتظارات از مدیران ملاحظه کار تلویزیون بیجا بوده است.
هفته گذشته سکانسی از رقص امیررضا دلاوری در جریان برگزاری مراسم عروسی در «هیأت مدیره» هم ممیزی شد تا ناکامی‌های این سریال هم تکمیل شود. اتفاقی که دلخوری شهرام حقیقت دوست را در پی داشت تا با اینکه در مجموعه مذکور بازی نداشته، با انتشار ویدئویی حرکات موزون دلاوری در «هیأت مدیره» این طور گلایه‌مند شود و در اینستاگرام خود به صدا و سیما کنایه بزند که: «امیررضا جان دلاوری، رفیق سالیانم تو سریال هیأت مدیره… که البته اینی که می‌بینین از تلویزیونِ غم پرورمون پخش نشد که صد البته فدا سرمون که پخش نشد. ما اینجا می‌بینیم و حالشو می‌بریم و ناله غم پروران بماند برای ناله دوستان و دوستدارانش…».
این شاید تنها حاشیه سریال خنثی مازیار میری در شبکه پنج بود که قرار بود در صد قسمت ساخته شود، اما عدم استقبال بینندگان و کاستی‌های ساختاری، پرونده اش را فعلاً بسته است. هر چند گفته می‌شود مازیار میری از کارگردانی این سریال انصراف داده و قرار است فرد دیگری جایگزین او شود. میری پیش از این گفته بود از زمان پخش سریال در نوروز راضی نبوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار