توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در گرو جذب سرمایه گذار است

سرپرست شهرداری شاهین شهر با اشاره به وضعیت نامطلوب مالی در تمامی شهرداری ها گفت: در چنین شرایطی توجه به توسعه پایدار ، متوازن و سرمایه های شهری در خصوص مباحث پیرامون ارزیابی موقعیت شهرداری ها لازم است.

سَویا رضایی ـ سرپرست شهرداری شاهین شهر با اشاره به وضعیت نامطلوب مالی در تمامی شهرداری ها گفت: در چنین شرایطی توجه به توسعه پایدار ، متوازن و سرمایه های شهری در خصوص مباحث پیرامون ارزیابی موقعیت شهرداری ها لازم است.

حمید عشقی در حاشیه نشست خبری تشریح برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر در مصاحبه با اصفهان امروز گفت: یکی از راه های ایجاد سرعت در توسعه اقتصادی، آبادانی و ایجاد اشتغال، جذب سرمایه و سرمایه گذاری است و جلب سرمایه گذاران موجب اصلاح نظام مدیریتی، تبادل تجربیات اقتصادی و انتقال دانش نوین و تکنولوژی جدید در یک شهر می شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه شهرداری شاهین شهر از چند سال گذشته تاکنون با حمایت و جذب سرمایه گذاران مطرح، پروژه های مشارکتی متنوعی را احداث و تقدیم شهروندان نموده است.

عشقی از جمله پروژه های مشارکتی در حال احداث را مجتمع تجاری خیابان شهید بهشتی (مخابرات)، پارکینگ طبقاتی با قابلیت تجاری و خدماتی، فاز اول مجتمع تجاری میدان امام حسین(ع)، مجتمع تجاری خدماتی نور، مجتمع های تجاری خیابان فردوسی و بلوار آیت الله طالقانی عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از مساعدت های شورای اسلامی شاهین شهر در زمینه سرمایه گذاری در شهر گفت: با توجه به ظرفیت های مناسب و تأثیر گذار در شاهین شهر، از سرمایه گذاران برای مشارکت در پروژه های مختلف شهری حمایت کامل خواهیم داشت.


· اولویت کاری ام ایجاد آرامش و امنیت برای شهرداری شاهین شهر و کارکنان است


سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: اولویت کاری ام ایجاد آرامش و امنیت برای شهرداری شاهین شهر و کارکنان است و خوشبختانه هم اکنون شهرداری و شورای اسلامی شهر تعامل بسیار خوب و سازنده ای با مسؤولان استان و شهرستان دارند که این مهم باعث رفع بسیاری از مشکلات در شهر و شهرداری می شود.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در مصاحبه با خبرنگار اصفهان امروز گفت: علی رغم مشکلات مالی در شهرداری، امیدواریم بودجه 145 میلیارد تومانی امسال تحقق یافته تا شاهد توسعه و آبادانی بیش از پیش شهر باشیم.

مهرداد مختاری افزود: شهرداری بیش از 300 نوع خدمات متفاوت تعریف شده و ده ها خدمات تعریف نشده برای رفاه حال شهروندان ارائه می دهد و شورای اسلامی شاهین شهر با وجود مشکلات مالی از رفاه حال شهروندان عزیز دریغ نکرده و در این راستا خدماتی از جمله کاهش عوارض نقل و انتقال تاکسی، ارائه بسته های تشویقی 15 و 20 درصدی( علاوه بر تخفیفات قبلی) و تخفیف عوارض های کسب و کار و کمیسیون ماده 100 را در صحن علنی شورا مصوب و در اختیار شهروندان قرار داده است.


· شاهین شهر در سال 88 به پساب مجهز شده است


وی با اشاره به وضعیت کمبود آب گفت: خوشبختانه با تدبیر و درایت مسؤولان وقت در سال 1388 شهرداری شاهین شهر به پساب مجهز شد و توانست فضای سبز شهری را در راستای زیبایی و کاهش آلودگی در شهر توسعه دهد اما در حال حاضر به دلیل برداشت های غیر منصفانه برخی از ادارات از این حقابه، فضای سبز دستخوش ناملایماتی قرار گرفته که امیدواریم با عنایت مسؤولان استان و شهرستان این مشکل مرتفع گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: علی رغم کمبود آب، با کارشناسی های اصولی توانسته ایم چندین پارک محله ای در شهر احداث کنیم و در حال احداث چند پارک محله ای در نقاط کمتر توسعه یافته شهر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر تصریح کرد: کلیه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر تا زمان حضور آقای عشقی با تمام توان از سکانداری وی در شهرداری حمایت خواهند نمود.

گفتنی است هفته فرهنگی شاهین شهر از دهم تا شانزدهم تیرماه با برنامه های متنوع در شاهین شهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار