فتاحی: غیبت تماشاگران در نتیجه بازی سپاهان تاثیرگذار بود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: نبود تماشاگران در نتیجه بازی برابر صنعت نفت آبادان تاثیر گذاشت.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: نبود تماشاگران در نتیجه بازی برابر صنعت نفت آبادان تاثیر گذاشت.
رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با وجود اینکه تیم ما در دوران بدنسازی در طول یک ماه اخیر فشار زیادی تحمل کرد، اما بازی خوبی برابر صنعت نفت آبادان انجام داد و موقعیت گلزنی زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. به هر حال نبود تماشاگران در نتیجه بازی تاثیر گذار بود.
او ادامه داد: قلعه نویی تیم سپاهان را به مرز آمادگی رسانده است و داور بازی هم می‌توانست در دقایق ۲۵ و ۴۰ به نفع تیم ما ضربه پنالتی بگیرد، اما این کار را نکرد و در خانه خود متوقف شدیم.
عدالت برای همه تیم‌ها باید رعایت شود
فتاحی درباره وضعیت بدهی‌های باشگاه سپاهان تصریح کرد: ما تنها یک مورد بدهی داشتیم که به صورت نقدی روز چهارشنبه پرداخت کردیم و در نهایت توانستیم مجوز بازیکنان جدید خود را دریافت کنیم. تابش مدیرعامل تیم با مسئولان فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه صحبت کرد و از آن‌ها یک هفته مهلت خواست تا بدهی باشگاه را تسویه حساب کند، اما آن‌ها اصرار به پرداخت بدهی به صورت نقدی داشتند و در نهایت این پول را واریز کردیم تا مشکلی برای بازی نداشته باشیم.
سخت گیری‌ها در پرداخت بدهی‌ها به نفع فوتبال کشورمان است
او بیان کرد: البته سخت گیری‌ها برای پرداخت بدهی‌ها در آینده به نفع فوتبال کشورمان است، اما امیدوارم این برای همه تیم‌ها رعایت شود و فقط برای چند تیم خاص نباشد.
هافبک مدنظر قلعه نویی این هفته به اصفهان می‌آید
سرپرست سپاهان درباره وضعیت جذب یک هافبک اظهار کرد: قلعه نویی خواستار جذب یک هافبک خارجی شده است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد هافبک مدنظر این هفته به اصفهان می‌آید تا بعد از توافقات نهایی قرارداد ببندد.
فتاحی در پایان درباره بازی با تیم سپیدرود رشت خاطر نشان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت از سوی خداداد عزیزی یکی از بهترین مربیان لیگ برتر هدایت می‌شود و این تیم هواداران پرشوری هم دارد و بازی سختی مقابل این تیم پیش رو داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار