مرد روزهای سخت اصفهان

آخرین روزهای اردیبهشت 1403 برای کشور ما ایران چندان رنگ و بوی بهاری نداشت، سی‌امین روز آن درست مصادف شد با شهادت مردی که آمده بود تا رنگ امید به رؤیاهای خاکستری مردمی بزند که سال‌ها چشم‌به‌راه بودند.

مرد روزهای سخت اصفهان

آخرین روزهای اردیبهشت 1403 برای کشور ما ایران چندان رنگ و بوی بهاری نداشت، سی‌امین روز آن درست مصادف شد با شهادت مردی که آمده بود تا رنگ امید به رؤیاهای خاکستری مردمی بزند که سال‌ها چشم‌به‌راه بودند. سید خراسانی کمتر از سه سال از حضورش در قامت ریاست‌جمهوری می‌گذشت که حادثه‌ای جانکاه او را برای همیشه از مردم گرفت. کسی که نشان داده بود مسئولان می‌توانند با کار و تلاش و ایجاد حس اعتماد مردم به آن‌ها خدمت کنند. راه و روش رئیس‌جمهور شهید نشان داد که مسئولان می‌توانند بدون توجه به مسائل جناحی و گروهی همچون شهید رجایی امید را به مردم بازگردانند. در نخستین گام‌های دولت سیزدهم اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار داده شد تا از این طریق ضمن گشایش در امور، از تداوم خسارت‌های تحمیل شده ناشی از فرسایشی شدن پروژه‌ها هم جلوگیری شود. این روند در اصفهان هم رونق گرفت؛ مردم اصفهان بیش از همه چشم امید به آقای رئیس‌جمهور داشتند کسی که در اولین سفرهای استانی خود در خشک‌ترین روزهای سال اصفهان را به‌عنوان مقصد سفر استانی خود انتخاب کرد و روزنه‌های امید را به این دیار بازگرداند. 

  اجرای طرح‌های آبی و در صدر آن پروژه‌های انتقال آب دریای عمان و خلیج‌فارس به فلات مرکزی ایران تا اوایل سال 1404 مهم‌ترین موضوعی بود که با ممارست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صورت گرفت. اشتغال، مسکن و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و توسعه‌ای دیگر موضوعاتی بود که هم راستا با سایر استان‌ها در اصفهان جان گرفت. طی ۲ سال ۱۱۰ کیلومتر راه‌سازی در سطح استان اصفهان اجرا، تخصیص پروژه برای بیش از ۳۶ هزار متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن استان انجام و ۱۱ هزار و ۱۰۰ برگ سند مالکیت تک‌برگ اراضی دولتی استان اخذ شد و این اعداد حجم کار صورت‌گرفته را نشان می‌دهد. اتفاقاتی ازاین‌دست برای اصفهانی‌ها در مدت نزدیک به سه سال ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی زیاد رخ داد و اما امروز درست در نقطه زمانی که دیگر آقای رئیس‌جمهور نیست مردم اصفهان و سایر نقاط کشور چشم‌انتظار سرعت و شدت‌گرفتن مسیر پیشرفت با یاد سید شهید هستند.. 

 

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار