وعده‌های پیامکی برای مردم اصفهان

نبض انتخابات در دور دوم تندتر می‌زند. این بار بحث بر سر انتخاب بین دو گزینه نهایی است که در دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری توانستند آرای بیشتری را کسب کنند. هر یک از نامزدها در این دوره سعی می‌کنند تا با ارائه برنامه‌ها، بیان نظرات و وعده‌ها بیشترین رأی را به سبد آرای خود بریزد.

 وعده‌های پیامکی برای مردم اصفهان

 

نبض انتخابات در دور دوم تندتر می‌زند. این بار بحث بر سر انتخاب بین دو گزینه نهایی است که در دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری توانستند آرای بیشتری را کسب کنند. هر یک از نامزدها در این دوره سعی می‌کنند تا با ارائه برنامه‌ها، بیان نظرات و وعده‌ها بیشترین رأی را به سبد آرای خود بریزد. تلاش‌ها برای به میدان آوردن آرای خاموش و بالابردن مشارکت هم همچنان در کارزارهای انتخاباتی ادامه دارد. شهر و استان اصفهان همیشه در انتخابات گذشته موردتوجه بوده و یکی از نقاطی است که نامزدها نگاه ویژه به آن داشته و دارند که هر کدامشان سعی می‌کنند بیشترین رأی آنان را به خود اختصاص بدهند. در دور اول سعید جلیلی توانست با سفر به اصفهان و دادن وعده‌هایی مشخص‌تر سهم بیشتر و نزدیک به ۵۶ درصدی را از آن خود کند. برای همین در روزهای گذشته ستادهای تبلیغاتی دو نامزد تلاش گسترده‌تری برای جلب نظر شهروندان در پیش گرفته‌اند تا آنجا که بسته‌های پیامکی ویژه اصفهان برای شهروندان ارسال کردند. مسعود پزشکیان در پیام تبلیغاتی خودش به مردم اصفهان گفته: مردم عزیز اصفهان، گذشته شما سرشار از مقاومت‌ها است. از بیست و دو هزار شهید دفاع مقدس تا اعتراض به کم‌آبی و کاستی و کج‌روی‌های داخلی. نام اصفهانِ زیبا با زاینده‌رود جاودان باد.

 سعید جلیلی هم در دو پیام جداگانه به موضوعات مختلف اصفهان اشاره کرده که یکی از آنها موضوع مسکن است. او در این پیام گفته: بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن و یا به‌صورت زمین در دولت شهید رئیسی در حال ساخت و یا واگذاری است. اطمینان می‌دهم که این طرح ادامه می‌یابد و تکمیل خواهد شد.

 جلیلی در پیام دیگری به برنامه‌هایش برای احیای زاینده‌رود و برخی از پروژه‌های ملی اشاره کرد. از اتمام پروژه انتقال آب دریا به اصفهان، اتمام پروژه احیای زاینده‌رود، اتمام پروژه قطار سریع‌السیر تهران - اصفهان، تکمیل راه‌آهن بافق - زرین‌شهر، تکمیل متروی اصفهان تا تکمیل پروژه کنارگذر شرقی اصفهان.

 اینکه نامزدها می‌دانند مشکلات امروز اصفهان دقیقاً چیست و چه مسیری برای رفع آنها باید طی کرد از نکاتی است که در همین تبلیغات پیامکی هم می‌توان آن را شناخت. هر چند جملات کوتاه و تیتروار است؛ اما اهداف دولت‌ها به‌روشنی مشخص است. شناخت و درک درست مسئله به‌تنهایی کافی نیست و باید برنامه و راهکارها هم در همین زمان تبلیغات در برابر دیدگان مردم قرار گیرد و حق قضاوت و تصمیم‌گیری را به آنها بدهند.

 اینکه حالا اصفهانی‌ها برای این دور از انتخابات به کدام نامزد ریاست‌جمهوری اعتماد می‌کنند و رأی‌شان را به سبد او خواهند ریخت؛ چیزی است که پس از شمارش آرا و در شنبه هفته آینده مشخص می‌شود. اما مردم اصفهان طبق آنچه مطالبه دارند و آنچه در این پیامک‌ها و سایر تبلیغات گفته شده را در گوشه ذهن خویش نگه خواهند داشت و از هر کدام از نامزدها که به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شوند آنها را پیگیری خواهند کرد.

 

ارسال نظر