24 October 2017 | سه شنبه، 2 آبان 1396
واکنش های توییتری به شایعه ازدواج همایون شجریان و سحردولتشاهی
واکنش های توییتری به شایعه ازدواج همایون شجریان و سحردولتشاهی
کافی است با گشتی کوتاه در شبکه های اجتماعی و جستجوی هشتگ همایون شجریان و سحر دولتشاهی از واکنش های جالب کاربران به شایعه ای که از روز گذشته مبنی بر
ریشه‌های درخت مادر نگاهی به نمایش خرگوش سفید
ریشه‌های درخت مادر
در گوشه و کنار شهر خانواده‌های شهدا ما را به صبر، آرامش، رضای خدا و پذیرش قضا و قدر الهی دعوت می‌کنند. نمایش خرگوش سفید به نقش اجتماعی مادر در جامعه
29 مهر 1396, 09:06 - تئاتر
تئاتر خیابانی برای مردم است سیدپویا امامی، کارگردان تئاتر ساعت زمین:
تئاتر خیابانی برای مردم است
تئاتر خیابانی «ساعت زمین» تولید گروه تئاتر نگار سبز زنده رود با طراح و کارگردان سیدپویا امامی، منتخب شرکت در دومین جشنواره غیررقابتی تالار هنر بود.
23 مهر 1396, 09:08 - تئاتر
گاهی به تماشاگر حق می دهم علیرضا شمس کارگردان تئاتر اناری که از شاخه هفتم افتاد
گاهی به تماشاگر حق می دهم
نمایش «اناری که از شاخه هفتم افتاد» به نویسندگی محمدرضا آریانفر و کارگردانی علیرضا شمس تا 26 مهرماه از ساعت 17:45 در سالن سوره حوزه هنری به روی صحنه
17 مهر 1396, 09:17 - تئاتر
برای ساخت پروژه‌ «تئاتر شهر اصفهان» نباید منتظر اعتبارات ملی باشیم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مطرح کرد:
برای ساخت پروژه‌ «تئاتر شهر اصفهان» نباید منتظر اعتبارات ملی باشیم
کلنگ پروژه «تئاتر بزرگ شهر اصفهان» سال ۸۸ به زمین خورده و همچنان در غبار فراموشی به سر می‌برد اما متأسفانه تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
10 مهر 1396, 10:42 - تئاتر
تئاتر كودک را به بازی گرفته ایم! درگفت و گو با شفق كاظمی مطرح شد:
تئاتر كودک را به بازی گرفته ایم!
متاسفانه وقتی اسم تئاتر کودک به میان می آید، همه فکرمی کنند که حالا باید کاری باشد که روی صحنه جنگولک بازی دربیاورند یا نمی دانم فقط بخندانند! حکایت
25 شهریور 1396, 14:12 - تئاتر
برای فرزندتان یک کرگدن بخرید اجرای تئاتر کودک و نوجوان در نگارستان امام خمینی (س) تا 27 شهریور
برای فرزندتان یک کرگدن بخرید
«چه کسی کرگدن ارزان نمی‌خواد؟» نام نمایشی است که در نگارستان امام خمینی(ره) تا 27 شهریورماه روی صحنه می‌رود. نازیلا شریعتی، دانش‌آموخته کارگردانی
25 شهریور 1396, 09:06 - تئاتر
روایت‌های کهن به زبان جدید «آهای تو دیگه کی هستی؟» در تالار هنر برصحنه است
روایت‌های کهن به زبان جدید
نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» به کارگردانی اسدالله اسدی، کارگردان برجسته اصفهانی این روزها با همکاری تالار هنر اصفهان به روی صحنه است.محمدرضا رهبری،
11 شهریور 1396, 14:39 - تئاتر
در این خانه، خبری جز جنگ نیست
در این خانه، خبری جز جنگ نیست
«خانه‌ای وجود داشت» با طراحی و کارگردانی مرضیه اشرفیان، مهدی فدائی و نویسندگی مژده حق‌شناس تا 18 شهریور در تالار هنر اصفهان بر روی صحنه نمایش است.
6 شهریور 1396, 08:59 - تئاتر
گرفتن نبضِ جهان در اصفهان «خانه ای وجود داشت؟! » در تالار هنر اصفهان بر صحنه است
گرفتن نبضِ جهان در اصفهان
تماشاچی ها پشت در ایستاده اند. ساعت یک ربع به هفتِ عصر پنجشنبه ای دم كرده است و من پشت درِ «خانه ای وجود داشت؟!» ایستاده و مترصد فرصتم تا زودتر از
5 شهریور 1396, 14:44 - تئاتر
تئاتر در کورس رقابت با سینما ! گزارش «اصفهان زیبا» از حیات جدید تئاتر سرزمینمان
تئاتر در کورس رقابت با سینما !
همان گونه که طی سالیان اخیر، اگر فروش یک فیلم در گیشه سینما، به مرز یک میلیارد تومان می رسید، یک اتفاق رویایی برای آن اثر محسوب می شد، فروش 100
4 شهریور 1396, 14:46 - سینما و تلویزیون / تئاتر
تفکر دوباره در زندگی بی سر و صدا گفتگو با بهناز بهادری به بهانه نمایشنامه خوانی «خرده نان»
تفکر دوباره در زندگی بی سر و صدا
در این متن از بی تفاوتی و بی دردی انسانها در جوامع مدرن بحث می شود؛ مبحثی که جامعه اکنون ما به شدت به آن دچار شده و باید به دنبال ریشه ها و راه حل