22 September 2017 | جمعه، 31 شهریور 1396
تئاتر كودک را به بازی گرفته ایم! درگفت و گو با شفق كاظمی مطرح شد:
تئاتر كودک را به بازی گرفته ایم!
متاسفانه وقتی اسم تئاتر کودک به میان می آید، همه فکرمی کنند که حالا باید کاری باشد که روی صحنه جنگولک بازی دربیاورند یا نمی دانم فقط بخندانند! حکایت
25 شهریور 1396, 14:12 - تئاتر
برای فرزندتان یک کرگدن بخرید اجرای تئاتر کودک و نوجوان در نگارستان امام خمینی (س) تا 27 شهریور
برای فرزندتان یک کرگدن بخرید
«چه کسی کرگدن ارزان نمی‌خواد؟» نام نمایشی است که در نگارستان امام خمینی(ره) تا 27 شهریورماه روی صحنه می‌رود. نازیلا شریعتی، دانش‌آموخته کارگردانی
25 شهریور 1396, 09:06 - تئاتر
روایت‌های کهن به زبان جدید «آهای تو دیگه کی هستی؟» در تالار هنر برصحنه است
روایت‌های کهن به زبان جدید
نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» به کارگردانی اسدالله اسدی، کارگردان برجسته اصفهانی این روزها با همکاری تالار هنر اصفهان به روی صحنه است.محمدرضا رهبری،
11 شهریور 1396, 14:39 - تئاتر
در این خانه، خبری جز جنگ نیست
در این خانه، خبری جز جنگ نیست
«خانه‌ای وجود داشت» با طراحی و کارگردانی مرضیه اشرفیان، مهدی فدائی و نویسندگی مژده حق‌شناس تا 18 شهریور در تالار هنر اصفهان بر روی صحنه نمایش است.
6 شهریور 1396, 08:59 - تئاتر
گرفتن نبضِ جهان در اصفهان «خانه ای وجود داشت؟! » در تالار هنر اصفهان بر صحنه است
گرفتن نبضِ جهان در اصفهان
تماشاچی ها پشت در ایستاده اند. ساعت یک ربع به هفتِ عصر پنجشنبه ای دم كرده است و من پشت درِ «خانه ای وجود داشت؟!» ایستاده و مترصد فرصتم تا زودتر از
5 شهریور 1396, 14:44 - تئاتر
تئاتر در کورس رقابت با سینما ! گزارش «اصفهان زیبا» از حیات جدید تئاتر سرزمینمان
تئاتر در کورس رقابت با سینما !
همان گونه که طی سالیان اخیر، اگر فروش یک فیلم در گیشه سینما، به مرز یک میلیارد تومان می رسید، یک اتفاق رویایی برای آن اثر محسوب می شد، فروش 100
4 شهریور 1396, 14:46 - سینما و تلویزیون / تئاتر
تفکر دوباره در زندگی بی سر و صدا گفتگو با بهناز بهادری به بهانه نمایشنامه خوانی «خرده نان»
تفکر دوباره در زندگی بی سر و صدا
در این متن از بی تفاوتی و بی دردی انسانها در جوامع مدرن بحث می شود؛ مبحثی که جامعه اکنون ما به شدت به آن دچار شده و باید به دنبال ریشه ها و راه حل
26 مرداد 1396, 11:53 - عکس خبری / تئاتر
کمدی خواستگاری از روی دست چخوف
کمدی خواستگاری از روی دست چخوف
نمایش کمدی خواستگاری از روی متن آنتوان چخوف و ترجمه ناهید کاشی چی و با کارگردان رویا خسروی از 16 مرداد ماه لغایت 31 مردادماه در سالن روباز فرشچیان به
26 مرداد 1396, 10:30 - تئاتر
لزوم فرهنگ‌سازی در بودجه تئاتر در «چشم شب روشن» مطرح شد؛
لزوم فرهنگ‌سازی در بودجه تئاتر
شهرام گیل آبادی کارگردان تئاتر «یک دقیقه و ۱۳ ثانیه» در برنامه «چشم شب روشن» از نوع نگاه به بودجه های تئاتر در کشور گفت.
23 مرداد 1396, 16:30 - تئاتر
کارگردان تئاتر اصفهان:
"آهای تو دیگه کی هستی" تئاتر ویژه نوجوانان در اصفهان به‌روی صحنه می‌رود
کارگردان تئاتر اصفهان گفت: تئاتر "آهای تو دیگه کی هستی" ویژه گروه سنتی نوجوان است که از ۲۸ مرداد تا ۱۲ شهریور از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی تالار هنر به
تاریخ مؤنث بر صحنه تئاتر گفتگوی اصفهان امروز با رادنوش مقدم، دراماتورژ و کارگردان تئاتر «باد اسب است»
تاریخ مؤنث بر صحنه تئاتر
شاه بیمار، زنان حرمسرا، روزهای ملال‌آور و روایتی از تاریخ مؤنث. بخشی از تاریخ ایران اینک روی صحنه با اعترافاتی از زنان ناکام خود را نشان می‌دهد و
23 مرداد 1396, 09:10 - تئاتر
سوء تفاهم فرانسوی در اصفهان اجرای تئاتر با زبان فرانسوی در سالن فرشچیان
سوء تفاهم فرانسوی در اصفهان
عصر امروز تئاتر «سوء تفاهم» با زبان فرانسوی و بالانویس فارسی در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه می‌رود.
19 مرداد 1396, 10:23 - تئاتر
تئاتر اصفهان عرضه و تقاضای درست ندارد حضور افراد غیرحرفه‌ای در تئاتر سبب دفع مخاطب می‌شود
تئاتر اصفهان عرضه و تقاضای درست ندارد
کارگردان تئاتر اصفهان گفت: تعداد هنرمندان ما بیش از مخاطبان است و ما عرضه و تقاضا درستی نداریم، زمانی که سالن‌های ما توسط کارگردان‌هایی که علم و